شناسهٔ خبر: 37701857 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش:

احتمال تغییر در برخی بند‌های رتبه‌بندی فرهنگیان وجود دارد

حاجی میرزایی با اشاره به اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان گفت: مقرر شد در هیئت ممیزه در صورت امکگان تغییراتی برای اجرا اعمال شود.

صاحب‌خبر -

حاجی میرزاییبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر  آموزش و پرورش در مراسم یادبود عروج شهدای پرواز ۷۵۲ به ویژه فارغ التحصیلان سمپاد و دانش پژوهان المپیادی در باشگاه دانش‌پژوهان جوان با اشاره به اینکه ایران اکنون داغدار و شریک خانواده‌های این فرزندان است، بیان کرد: شهادت همه افراد به ویژه افرادی که دایره وجودی و تاثیرگذاری‌شان گسترش پیدا کرده و آینده کشور در دست آنهاست؛ بسیار سخت‌تر است.

حاجی‌میرزایی افزود: به عنوان وزیر آموزش و پرورش و به نمایندگی از این مجموعه بزرگ برای خانواده‌های آن‌ها آرزوی صبر دارم؛ مرگ و زندگی برای انسان‌هاست و همان خدایی که خلق می‌کند، خدای موت هم است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از سنت‌های حاکم بر زندگی انسان‌ها سنجیدن انسان‌هاست، گفت: تا زمانی که ظرفیت‌های آنان آشکار شود، همه آن‌ها در معرض سنجش و مورد آزمایش الهی هستند، این مصیبت‌ها هم برای سنجش ماست و کسانی موفق هستند که صبوری می‌کنند.

حاجی‌میرزایی به شهادت سردار سلیمانی هم اشاره کرد و گفت: برای ما فقدان شهید سلیمانی بسیار دشوار بود، اما در برابر قضای الهی ناگزیر به رضایت هستیم و باید در انتظار صبح شکوفایی باشیم که این مسایل سنگین برای ما جبران شود.

بیشتر بخوانید: برگزاری اولین جلسه هیئت امنای سازمان سمپاد طی هفته جاری

ترکیب هیئت امنای سمپاد مشخص شد

در ادامه حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: این مجموعه به سازمان تبدیل شد و اساسنانه آن تصحیح و ابلاغ شده است علاوه بر آن ترکیب هیات امنای این سازمان هم مشخص است.

او مشکلات معلمان مدارس تیزهوشان اشاره و اظهار کرد: مسائلی از قبیل امکانات رفاهی و مسائل حق الزحمه را شاهد هستیم که امیدواریم بتوانیم کاستی‌ها را جبران کنیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره گلایه فرهنگیان نسبت به رتبه بندی گفت: فرهنگیان متناسب با رتبه تخصصی و علمی خود در ۵ گروه رتبه بندی شدند و افرادی که در گذشته رتبه‌هایی را دریافت کردند، بر اساس همان رتبه قبلی طرح برایشان اجرا می‌شود.

او تاکید کرد: این کار برای ۷۰۰ هزار معلم انجام شده است و هیچ کدام از افراد شرایط یکسانی ندارند با وجود روز گذشته استان‌ها با معاونت برنامه ریزی هماهنگی کردند و مقرر شد هیات ممیزه در صورت امکان در بخش‌هایی تغییر ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما