شناسهٔ خبر: 37700671 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

با 5 دلار گوشی هواوی میت ۲۰ پرو خود را به میت ۳۰ پرو تبدیل کنید

معین کریمی / gizchina

صاحب‌خبر -

یک قاب ارزان برای گوشی هواوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro) عرضه شده که می‌تواند آن را به میت ۳۰ پرو تبدیل کند. اما چگونه این کار ممکن است؟

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه می‌شد اگر با کمترین هزینه می‌توانستید گوشی خود را به نسل جدیدش ارتقاء دهید؟ خب٬ حالا به نظر می‌رسد این کار با گوشی هواوی میت ۲۰ پرو ٬ حداقل از نظر ظاهری ممکن است!

٬Pinduoduo برند چینی سازنده‌ی قاب گوشی‌های هوشمند یک قاب ویژه را برای گوشی میت 20 پرو هواوی تولید کرده است که می‌تواند ظاهری شبیه به میت ۳۰ پرو به آن ببخشد. روش کار آن نیز بسیار ساده است. شما در واقع همان گوشی خودتان را حفظ خواهید کرد و فقط یک قاب به پشت آن اضافه می‌شود که ماژول دوربین گوشی را به دوربین نسل جدیدتر تبدیل می‌کند. این قاب دوربین دارای شکل گرد٬ شبیه به ماژول دوربین میت 30 پرو است. بنابراین فقط شکل ظاهری دوربین گوشی شما تغییر خواهد کرد و هیچ تغییری در عملکرد آن ایجاد نمی‌شود.

قاب مبدل گوشی هواوی میت ۲۰ پرو به میت ۳۰ پرو

قاب مبدل گوشی هواوی میت ۲۰ پرو به میت ۳۰ پرو قاب مبدل گوشی هواوی میت ۲۰ پرو به میت ۳۰ پرو

این شرکت برای هرچه طبیعی‌تر جلوه دادن کار خود٬ یک فلا LED جعلی را نیز در سمت چپ کیس قرار داده تا شما با اولین نگاه تصور کنید این گوشی واقعا میت ۳۰ پرو است! نیازی به گفتن نیست که این ماژول فلاش نیز فقط ظاهری بوده و کار نمی‌کند. اما باید به نکته‌ی مهمی در مورد این قاب اشاره کنیم. در حالی تصاویر تبلیغاتی این کیس٬ چهار دوربین پشتی را به نمایش می‌گذارند که در حقیقت٬ سه دوربین گوشی به علاوه یک فلاش LED در بخش گرد مانند قرار دارند. پس اگر یکی از طرفداران واقعی هواوی آن را ببیند٬ فوراً متوجه تقلبی بودن آن خواهد شد.

در هر صورت این یک وسیله‌ی جانبی سرگرم کننده برای صاحبان گوشی میت 20 پرو  است که تصور می‌کنند دیوایس آن‌ها مدرن نیست. قیمت این کیس نیز بسیار ارزان است و می‌توانید با هزینه‌ای در کمتر از 5 دلار آن را برای گوشی خود خریداری کنید. اما این اولین وسیله‌ی جانبی نیست که می‌تواند گوشی‌ شما را شبیه به نسل جدیدش کند. چند ماه پیش یک وسیله‌ی جانبی برای آیفون ایکس اپل عرضه شده بود که می‌توانست ظاهر آن را شبیه به آیفون 11 پرو کند. این وسیله‌ی جانبی که روی قاب پشتی گوشی شما نصب می‌شود٬ در اصل ماژول دوربین آیفون ایکس را به آیفون 11 پرو تبدیل می‌کند. البته این تغییر هم فقط از نظر ظاهری انجام می‌شود.

قاب مبدل گوشی هواوی میت ۲۰ پرو به میت ۳۰ پرو و آیفون ایکس قاب مبدل گوشی هواوی میت ۲۰ پرو به میت ۳۰ پرو و آیفون ایکس

اما نظر شما در مورد قاب میت 30 پرو تقلبی چیست؟ آیا شما که صاحب گوشی میت 20 پرو هستید٬ حاضر به خرید و استفاده از آن هستید؟ یا ترجیح می‌دهید همان گوشی خودتان را داشته باشید؟

نظر شما