شناسهٔ خبر: 37700363 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

جهان

7 تیم اروپایی به دنبال شکار جوان 20 ساله بایرن مونیخ/بازگشت اتلتیکومادرید به پروژه جذب کاوانی

ستاره ای که تابستان به عنوان پدیده به بایرن نقل مکان کرد، ممکن است سر از تیم های فرانسوی، اسپانیایی و هلندی در بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، در تابستانی که گذشت، مونیخی ها «میکل کویسانس» را از بورسیا مونشن گلادباخ به خدمت گرفتند.

بابت وی ۱۲ میلیون یورو هزینه شد و مدیران مونیخی گمان می کردند هافبک ۲۰ ساله بعد از حضور در تیم آماتورهای باشگاه، به سرعت تا رده تیم حرفه ای بایرن، پیشرفت کند اما این اتفاق نیفتاد. کویسانس دچار آسیب دیدگی های متوالی شد تا جایی که تنها برای چند دقیقه امکان بازی برای سرخ پوشان یافت.

اکنون در پنجره زمستانی نقل و انتقالات خبر می رسد که وی ممکن است بعد از ۶ ماه حضور در مونیخ، رهسپار تیمی دیگر شود.

بر اساس گزارش RMC کویسانس سخت مورد توجه تیم های المپیک مارسی، تولوز، رئم و متز فرانسه، سوسیداد و وایادولید اسپانیا و فاینورد هلند است.

کویسانس که عضو تیم زیر ۲۱ ساله های فرانسه است، با باواریایی ها تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد.

بازگشت اتلتیکومادرید به پروژه جذب کاوانی

باشگاه اتلتیکومادرید بار دیگر برای به خدمت گرفتن مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن تلاش می‌کند.

 به گزارش تسنیم، نشریه فرانسوی «اکیپ» خبر داد باشگاه اتلتیکومادرید به پروژه به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی بازگشته و بابت جذب این مهاجم اروگوئه‌ای در پنجره نقل‌وانقالات زمستانی ۱۰ میلیون یورو به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد داده است. روخی‌بلانکو مشکلاتی در خط حمله‌اش دارد و جذب این بازیکن را راهکار مناسبی برای خروج از این شرایط می‌بیند.

 کاوانی ۳۲ ساله که این فصل در کنار مصدومیت‌هایی که به آن دچار شده، به نوعی پشت مهاجمانی همچون نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی مانده، قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، چلسی، فلامنگو و چند باشگاه در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) از جمله باشگاه تازه تأسیس اینتر میامی هم وضعیت مهاجم پیشین ناپولی که بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شمار می‌رود را زیرنظر دارند.

کاوانی که تاکنون در ۲۹۱ بازی از رقابت‌های مختلف ۱۹۸ گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده است، تاکنون با PSG به پنج قهرمانی در لوشامپیونه، چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه، پنج قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و چهار قهرمانی در سوپرجام فرانسه دست یافته است.

او این فصل تنها در ۱۴ بازی از رقابت‌های مختلف (مجموعاً ۵۶۸ دقیقه) برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار ۵ گل‌زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

نظر شما