شناسهٔ خبر: 37699751 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیر دومین جشنواره داخلی سرود ستاد ارتش خبر داد

برگزاری دومین جشنواره سرود نوای حماسه/تقدیر از ۱۵ گروه برگزیده

سرهنگ معماری در مورد دومین جشنواره سرود ستاد ارتش با عنوان نوای حماسه با بیان اینکه این جشنواره در گروه همسران کارکنان ارتش هم برگزار می شود، گفت: در پایان این جشنواره از میان ۳۰ گروه شرکت کننده ۱۵ گروه مورد تقدیر قرار می گیرند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ بابک معماری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد دومین جشنواره سرود ستاد ارتش با عنوان نوای حماسه گفت: این جشنواره با شرکت قریب به 30 گروه در حال برگزاری است که این گروه ها از میان کارکنان پایور، وظیفه و همسران و فرزندان آنهاست.

 

دبیر دومین جشنواره داخلی سرود ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (نوای حماسه) افزود: این جشنواره از روز گذشته 28 دی ماه آغاز شده و شرکت کنندگان در بخش های مختلف این جشنواره که شامل جمع خوانی و تک خوانی در مقاطع سنی مختلف است، به رقابت می پردازند.

 

سرهنگ معماری تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره فردا سی ام دی ماه ساعت 9 و نیم صبح در سالن گروه مخابرات ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

 

دبیر دومین جشنواره داخلی سرود ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (نوای حماسه) ادامه داد: در این مراسم برگزیدگان معرفی می شوند و نفرات برتر به جشنواره سرود نغمه های بهشتی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش راه می یابند. این جشنواره به صورت سراسری میان نیروهای زمینی، دریایی، هوایی، پدافند (نیروهای پنج گاه ارتش) برگزار می شود.

 

سرهنگ معماری در مورد تعداد نفرات برگزیده در این جشنواره تصریح کرد: در بخش های مختلفی مانند جمع خوانی و تک خوانی هر یک در مقاطع کارکنان پایور وظیفه سه نفر معرفی می شوند. در حقیقت این رشته ها نفرات اول تا سوم را در بر می گیرند.

 

وی گفت:در مجموع قریب به چهل نفر در اختتامیه این جشنواره در رشته تک خوان و جمع خوان مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

این مقام مسئول در جشنواره سرود ستاد ارتش در مورد اهداف این جشنواره تصریح کرد: هدف این جشنواره ترویج و اشاعه موسیقی و سرود در میان کارکنان پایور، وظیفه و خانواده های آنهاست و هدف بعدی آن ارتقای سطح کمی و کیفی گروه های سرود شرکت کننده در این جشنواره است که نسبت به دوره قبل شاهد رشد قابل توجه ای در این زمینه هستیم و حتی در برخی از رشته ها برای اولین بار نمایندگانی در رشته های خاصی همچون تک خوانی کارکنان پایور و وظیفه شرکت کردند.

 

معماری ادامه داد:موضوع حمایت های معنوی و مالی نیز در جشنواره موسیقی و سرود  مد نظر قرار گرفته است و ستاد ارتش در این امر فعال است که البته بعنوان یکی از اهداف جشنواره هم مورد توجه قرار دارد. در اختتامیه این جشنواره از 30 گروه شرکت کننده 15 گروه به عنوان گروه های برتر مورد تقدیر قرار می گیرند و جوایز نقدی به آنها تعلق می گیرد.

 

دبیر دومین جشنواره داخلی سرود ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (نوای حماسه) اظهار کرد: این جشنواره در دو گروه آقایان و خانم ها برگزار می شود که البته گروه بانوان تک خوان ندارند و فقط در رشته جمع خوانی شرکت می کنند. در مورد شرایط سنی شرکت کنندگان در این جشنواره نیز مقاطع سنی ابتدایی، دبیرستان و همسران کارکنان را شامل می شود./

پایان پیام/ 34

نظر شما