شناسهٔ خبر: 37699271 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

توخل: نیمار همان رهبری شده است که امیدوار به آن بودیم؛ او برای ما بازیکن مهمی است

شایان حاتمی

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن می گوید می گوید با کورزاوا یا هیچ بازیکن دیگری در خصوص جدایی در زمستان صحبت نکرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، به تمجید از نیمار پرداخت و ابراز امیدواری کرد که ستاره برزیلی پاریسی ها، فرم فعلی اش را حفظ کند.

 به گزارش Goal، نیمار پس از ریکاوری از مصدومیت کشاله ران که در اوایل فصل سراغش آمده بود، عملکرد بسیار خوبی داشته و در 12 بازی در لیگ یک فرانسه، 11 گل و 5 پاس گل را به ثبت رسانده است. نیمار در تابستان در معرض بازگشت به بارسلونا قرار داشت اما این انتقال در نهایت محقق نشد تا ستاره 27 ساله پاریسی ها دست کم یک فصل دیگر را نیز در پارک دو پرنس سپری کند. توماس توخل اما، پیش از بازی امشب (19 ژانویه) تیمش مقابل لورینت از چهارچوب جام حذفی فرانسه، به تمجید از ستاره برزیلی تیمش پرداخت و گفت: 

کلمات زیادی در وصف نیمار وجود دارند، با این حال بهترین چیز تماشای بازی های اوست. او برای ما بازیکن مهمی است و در زمانی که نیاز باشد، فضا ها را به خوبی می بندد و در کارهای دفاعی نیز به ما کمک می کند. او همان رهبری است که امیدوارش بودیم و در حال حاضر شرایط خوبی دارد. چالش پیش روی او این است که به همین شکل به کارش ادامه دهد و با همین سطح از تلاش و طرز فکر پیش رود. شرایط او خوب است اما تازه در اغاز کار و ماه ژانویه هستیم. 

توخل در ادامه عنوان کرد: 

من بر این باور هستم که فوتبال بر پایه تلاش تیمی استوار است. ما با هم دفاع و با هم حمله می کنیم و زمانی که این کارها را به خوبی انجام دهیم، تیم خطرناکی هستیم. اگر نه، تیمی معمولی هستیم و این امکان وجود ندارد که با تیمی معمولی، عناوین بزرگی را کسب کنید. 

این روزها گمانه زنی های زیادی در خصوص علاقه آرسنال به لایوین کورزاوا وجود دارد. توخل در این باره گفت:

با لایوین (کورزاوا) یا هیچ کس دیگری در خصوص جدایی اش در زمستان حرف نزدم. لایوین پس از خوان برنات انتخاب دوم در پست مدافع چپ محسوب می شود. ما به او نیاز داریم و او نیز در بازی مقابل لورینت حاضر خواهد شد. 

نظر شما