شناسهٔ خبر: 37698980 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خدمت‌رسانی خادمان امام رضا (ع) به سیل‌زدگان/ توزیع روزانه 15 هزار پرس غذا+عکس

آستان قدس رضوی همزمان با سیل ویرانگر استان سیستان و بلوچستان با استقرار تیم درمانی، آشپزخانه و اعزام خادمان برای کمک و توزیع بسته‌‌های کمک معیشتی به یاری مردمان سیل‌زده استان شتافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس؛ آستان قدس رضوی همزمان با سیل ویرانگر استان سیستان و بلوچستان با استقرار بیمارستان، آشپزخانه و اعزام خادمان برای کمک و توزیع بسته‌‌های کمک معیشتی به یاری مردمان سیل‌زده استان شتافته است.

خادمان آستان در حوزه درمان با استقرار در مناطق مختلف استان به درمان و خدمت‌رسانی مشغول هستند و خدماتی چون داخلی، اطفال، زنان، دنداپزشکی، توانبخشی و عمومی همراه با داروی رایگان به مردم ارائه می‌کنند.

استقرار دو آشپزخانه بزرگ از دیگر خدمات آستان قدس به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان است که در این راستا روزانه بیش از ۱۵ هزار پرس غذا طبخ و توزیع می‌شود.

 

 

توزیع بسته‌های کمک معیشتی از دیگر برنامه‌های آستان قدس در استان‌های سیل‌زده است که در این راستا تاکنون ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی غذایی در استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

باتوجه به فصل سرما و آبگرفتگی منازل هموطنان تهداد ۱۰ هزار تخته پتو هم در استان توزیع شده است.

آستان قدس رضوی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان سیل‌زده کد دستوری را هم فعال کرده است که طی آن علاقه‌مندان می‌توانند با شماره‌گیری #۸* کمک‌های خود را واریز کنند.

به گزارش فارس خادمان آستان آقا علی بن موسی‌الرضا هم‌اکنون در همه مناطق استان خصوصاً در شهر‌های در شهرهای چابهار، ایرانشهر و دلگان مستقر هستند و خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان کماکان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

نظر شما