شناسهٔ خبر: 37698468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی لرستان:

کشف 20 میلیارد کالای قاچاق در لرستان

سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" از کشف 20 میلیارد ریال کالای قاچاق در سطح استان طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛سردار "مهدیان نسب" در تشریح این خبر ، اظهار کرد: در اجرای منویات مقام  معظم رهبری ( مدظله العالی ) و در راستای طرح های مبارزه با قاچاق کالا  ماموران انتظامی لرستان در 48 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان 10 دستگاه خودرو سبک و سنگین را متوقف و 14 نفر را در این رابطه دستگیر کردند .

او خاطر نشان کرد : ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی 26 هزار و 265 قلم  انواع کالای قاچاق شامل لوازم یدکی خودرو ، انواع  لوازم برقی خانگی و آشپزخانه  ،  پارچه و مواد خوراکی  کشف کردند .

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 20  میلیارد ریال اعلام کردند گفت :در اجرای این طرح  151 دستگاه موتورسیکلت و 277 خودرو متخلف توقیف  و 396  نفر معتاد ، متخلف و  متهم تحت تعقیب  دستگیر شدند .

او  کشف 100 فقره انواع سرقت ، استعلام  یک هزار و 200دستگاه خودرو مظنون و 420 مورد رصد میادین و خیابان ها و رفع 36 مورد گره ترافیکی را از دیگر اقدامات پلیس در 2 روز گذشته برشمرد.

سردار مهدیان نسب با بیان  اینکه مشارکت مردم با پلیس  نقش چشمگیری در کشف و  پیشگیری از وقوع  انواع جرایم دارد  به شهروندان توصیه کرد : هرگونه مورد مشکوک را با پلیس 110 در میان بگذارند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما