شناسهٔ خبر: 37687187 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

نیروی قدس سپاه به عنوان «رزمندگان بدون مرز»در مقام عمل به یاری مظلومان می‌رسد

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: نیروی قدس سپاه به عنوان «رزمندگان بدون مرز» نه در مقام حرف و سخن، بلکه در مقام عمل به فریاد استمدادطلبی مظلومان جهان رسیدگی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

وجود نیروی قدس سپاه برکات فراوانی را برای مردم منطقه غرب آسیا به همراه داشته استسردار «اسماعیل کوثری» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه اساس و بنای نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای تفکر اسلام ناب محمدی(ص) است، اظهار کرد: وقتی که این تفکر در سیستم حاکمیتی کشور ما وجود دارد، همه رده‌های سازمان و خدماتی کشور موظف هستند در این چهارچوب عمل کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه نیروی قدس سپاه این است که به فریادهای استمدادطلبی مستضعفان و محرومان جهان رسیدگی کند و همچنین به نهضت‌های آزادی‌بخش توجه ویژه داشته باشد، گفت: نیروی قدس سپاه به عنوان «رزمندگان بدون مرز» نه در مقام حرف و سخن، بلکه در مقام عمل به فریاد استمدادطلبی مظلومان جهان رسیدگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه افراد حاضر در نیروی قدس سپاه در هر جایی که به وجود و تفکر آنها نیاز وجود داشته باشد، حضور پیدا می‌کنند، تاکید کرد: کاری که کارکنان نیروی قدس سپاه انجام می‌دهند فراتر از کار در یک اتاق کار با چهارچوب‌های مشخص است.

سردار کوثری یادآور شد: وجود نیروی قدس سپاه خیرات و برکات فراوانی را طی سالیان اخیر برای محرومان و مظلومان به خصوص مردم منطقه غرب آسیا به همراه داشته است که در این رهگذر به هیچ عنوان نمی‌توان از نام «شهید حاج قاسم سلیمانی» و تاثیرگذاری ویژه این شهید والامقام، به سادگی عبور کرد.

انتهای پیام/

نظر شما