شناسهٔ خبر: 37687109 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خدمت به مردم راه مقابله با آمریکا

بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری بهترین راه مقابله با آمریکا خدمت به مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، رضوانی از کارشناسان مسائل سیاسی در گفتگو ویژه شبکه خوزستان افزود:بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری راه مقابله با آمریکا فراتر از مرزها نیست و نگاه به داخل می باشد. خدمت به مردم راه مقابل با آمریکا

وی اظهارداشت: برای مقابله با توطئه های آمریکا باید کشورمان در تمامی عرصه ها قدرتمند باشد که از آن جمله جهش علمی، حضور پر رنگ مردم به ویژه در انتخابات است.

این کارشناس مسائل سیاسی آمریکا ادامه داد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهد و مرد انقلابی بود و باعث شکست سیاستهای آمریکا و استکبار جهانی شد.

رضوانی گفت: برای نخستین بار آمریکا با موشک بالستیک نقطه زن مورد حمله قرار گرفته و سیستم راداری و هوایی آن دچار اختلال شد.

وی افزود: موقعی که آمریکا از برجام خارج شد برخی در داخل امیدشان به اروپائیان بود و رهبر معظم انقلاب بر عدم پایبندی اروپائیان در تعهداتشان تاکید کردند و تهدید سه کشور اروپایی برجام در خصوص استفاده از ابزار ماشه نشان از بدعهدی آنان می باشد  و بنا بر سخنان مقام معظم رهبری اروپائیان آمریکا را ارباب می دانند.

بهمن شهریاری، کارشناس مسائل سیاسی نیز در این برنامه گفت: رهبری معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تهران تشیع باشکوه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اننقام سخت از آمریکا را یوم الله نامیدند.

وی افزود: کشورمان در اصطلاح ادبیات روابط بین الملل عمق آمریکا را دستکاری کرد و موجب شگفتی تحلیل گران شد چون آنها پیش بینی نمی کردندکه ایران از آمریکا این گونه انتقام بگیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت و نشان دادن همبستگی دو ملت ایران و عراق شد.

شهریاری اظهار داشت: غرب هیچ گاه قدرت خدا را نمی بیندند و دموکرات ها و جمهوری خواهان در مقابل ملت ایران شکست خورده اند.

نظر شما