شناسهٔ خبر: 37687034 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فونسکا: با جنوا، یوونتوس و لاتزیو بازی داریم و نگران وضعیت ترکیب رم هستم؛ مقابل جنوا، 10 بازیکن خود را در اختیار نداریم

محمد رضایی

زانیولو، زاپاکوستا، مخیتاریان، فازیو، پروتی، آنتونوچی، میرانته و پاستوره مصدوم هستند درحالیکه فلورنتزی و کولاروف به دلیل محرومیت، بازی با جنوا را از دست می دهند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- جنوا در هفته بیستم سری آ فصل 2019/20 میزبان آاس رم است. پائولو فونسکا بدون 10 بازیکن خود، رم را برای این دیدار خارج از خانه آماده می کند.

به نقل از رمانیوز؛ پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت:

10 بازیکن را به دلایل مختلف در اختیار نداریم. اعمال تغییرات در ترکیب ممکن نیست و از همین حالا مشخص است که بازیکنان ثابت رم چه کسانی هستند. اسپیناتزولا از ابتدا بازی می کند. سانتون نیز بازی خواهد کرد. جنگیز اوندر و کلایورت هم تنها وینگرهای ما هستند. کریستانته هنوز نمی تواند دو بازی پیاپی از ابتدا به میدان برود و نیاز به استراحت دارد.

واقعیت را بخواهم بگویم، واقعا نگران هستم. اوندر و کلایورت تنها وینگرهای در دسترس هستند. پلگرینی تنها هافبک هجومی در دسترس است. با مصدومیت یا محرومیت هر یک از آنها، هیچ گزینه دیگری نخواهیم داشت. هفته ای مهم در انتظار رم است. باید با جنوا بازی کنیم، سپس در کوپا ایتالیا با یوونتوس بازی داریم و بعد لاتزیو. بنابراین طبیعی است که نگران وضعیت ترکیب باشم.

دیگو پروتی در بازی با پارما کمی ضربه خورد و شاید به بازی با یوونتوس هم نرسد. وضعیت پاستوره بهتر است و دوباره می تواند روی چمن بدود. مخیتاریان شاید برای بازی با لاتزیو آماده شود. قطعا به یک وینگر جدید نیاز داریم. این وینگر دیگر پولیتانو نخواهد بود. پولیتانو را می خواستم و دقیقا نمی دانم چه اتفاقی افتاد اما به پتراکی اعتماد کامل دارم. اسپیناتزولا آماده است و از اینکه فردا بازی خواهد کرد، خوشحال است.

نقل و انتقالات؟ مرت چتین در کنار ما خواهد ماند. وضعیت پروتی، ژسوس و پاستوره نیز همینطور است. تا پایان فصل در کنار ما هستند. فعلا فقط به یک وینگر برای جانشینی زانیولو نیاز داریم. فقط همین.

لیست بازیکنان رم برای دیدار با جنوا به شرح زیر است. گفتنی است لورنتزو پلگرینی در صورت دریافت کارت زرد، بازی بعدی مقابل لاتزیو را از دست می دهد.

نظر شما