شناسهٔ خبر: 37686963 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجاق خوراک پزی ۵ خودرو را به آتش کشید!

رئیس ایستگاه‌های شماره ۲۷و۳۱ آتش نشانی مشهد از عملیات آتش نشانان دو ایستگاه برای مهار آتش‌سوزی در یک تعمیرگاه خودرو در غرب این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

اجاق خوراک پزی ۵ خودرو را به آتش کشید!  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آتشپاد سوم «ایوب خجسته» با بیان این مطلب افزود: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک تعمیرگاه خودرو‌های سواری، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۵ و ۳۱ را به محل حادثه در بولوار معلم مشهد اعزام کرد.

رئیس ایستگاه‌های شماره ۳۱ و ۲۷ آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد، آتش سوزی در نبود مالک مغازه به دلیل روشن ماندن یک اجاق خوراک پزی که برای گرم کردن محیط داخل تعمیرگاه توسط وی استفاده می‌شده به وقوع پیوسته و باعث سرایت آتش به چندین دستگاه خودروی سواری شده که در داخل این تعمیرگاه قرار داشته است. آتش نشانان بلافاصله ضمن انجام عملیات اطفای حریق از خسارات بیشتر جلوگیری کردند.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: در این آتش سوزی علاوه بر این که به بخشی از این تعمیرگاه خساراتی وارد آمد، به پنج دستگاه خودروی سواری شامل، سه خودروی ۲۰۶ یک خودروی ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی جیلی که در محل بود، بین ۳۰ تا ۸۰ درصد خسارت وارد شد. این گزارش می‌افزاید: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است. شایان ذکر است، این مکان فاقد سیستم اعلام و اطفای حریق نیز بوده است.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

 

نظر شما