شناسهٔ خبر: 37686431 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

برخی به جای عبرت از گذشته بر طبل، تفرقه می‌کوبند/ تریبون دست اقلیتی است که برای رای مردم ارزش و جایگاه قائل نیستند

فرشته صائمی

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: گروه اقلیت به جهت اتکا به زور و قدرت به جای اینکه تجدید نظر کنند و عبرت بگیرند، بر طبل تفرقه می‌کوبند.

صاحب‌خبر -

«جواد امام»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در خصوص دادن تریبون به عده‌ای خاص در مراسم های ملی-مذهبی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: در نمار جمعه شاهد دادن تریبون به دست گروه خاصی هستیم. اینها می‌گویند انتخاب مردم اشتباه بوده است و به جای پذیرش رأی اکثریت، تریبون را دست اقلیتی دادند که برای انتخاب مردم ارزش و جایگاه قائل نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: در واقع این گروه اقلیت به جهت اتکا به زور و قدرت، برای منتخبین مردم جایگاهی قائل نیستند و به جای اینکه تجدید نظر کنند و عبرت بگیرند، بر طبل تفرقه می‌کوبند و هیچ چیزی برای آنها اهمیت ندارد.

مدیرعامل بنیاد باران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد شیوه پاسخگویی سخنگوی شورای نگهبان به رئیس‌جمهور، تصریح کرد: رئیس‌جمهور به عنوان پاسدار قانون اساسی اگر تاکنون به خاطر اقدامات غیرقانونی اینها که برخلاف قانون اساسی است اخطار داده بود، سخنگوی شورای نگهبان به این گونه پاسخ شخص دوم کشور را نمی‌داد.

امام در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد کوتاهی از جانب رئیس‌جمهور است چراکه نباید راجع به حقوق مردم و اجرای قانون اساسی مماشات به خرج می‌داد.

گفتنی است «عباسعلی کدخدایی»، سخنگوی شورای نگهبان، در پاسخ به اعتراض رئیس جمهور نسبت به عملکرد شورای نگهبان در نحوه احراز صلاحیت‌ها در توئیتر خود نوشت: «جنجال برای تائید افراد فاقد صلاحیت تازگی ندارد، اما پیشگامی رئیس جمهوری در این پروژه ضدملی تأسف بار است. البته نمی‌دانستیم عدم تائید بستگان به معنی حذف جناح‌های دیگر است!»

بیشتر بخوانید:

نظر شما