شناسهٔ خبر: 37685651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید از بازار‌های قدیمی کرمانشاه و پیگیری مشکلات بازاریان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به تشریح آخرین روند بازسازی‌ بازار قدیمی پرداخت و از مشکلات پیش روی در ادامه کار مرمت و بازسازی بازارهای سنتی، گزارش کاملی داد و خواستار حمایت پروژه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،قادری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت : بازار سنتی کرمانشاه یکی از بزرگترین بازارهای ایران بوده که در مرور زمان با بی‌توجهی، منقطع و تخریب گردیده و مرمت و بازسازی آن یک کار ماندگار برای شهر و مردم کرمانشاه خواهد بود و میراث این شهر را برای آیندگان ماندگار خواهد کرد.

او گفت : در هنگام ورود نماینده کرمانشاه و دکتر قادری، بازاریان با استقبالی گرم از آنان به بیان مشکلات خود پرداخته و از زحمات مدیرکل و کارکنان میراث‌فرهنگی کرمانشاه در طی چند سال گذشته تقدیر و تشکر کردند.

قادری افزود : بازاریان با بیان مشکلات خود، از عدم ساماندهی آبشوران، گازکشی‌ و کف‌سازی بازارها سخن گفته و سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در تماس‌های جداگانه‌ای با مدیران مربوطه از آنان خواست تا در نشستی اضطراری هر چه سریعتر به رفع این مشکلات و موانع بپردازند.

قادری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور حل و فصل مشکلات بازارها، آمادگی این اداره‌کل جهت همکاری با دستگاه‌های متولی را اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام/د

نظر شما