شناسهٔ خبر: 37682179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد حفظ آثار تاکید کرد

ضرورت تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع شهید املاکی

الهه ابراهیمی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نیازمند تولید محتوا در فضای مجازی است، گفت: کار ویژه ای اهم از فیلم و مستند با موضوع شهید املاکی در حوزه فضای مجازی تولید شود.

صاحب‌خبر -

عباس بایرامی امروز ۲۸ دی ماه در نشست با اعضای ستاد برگزاری یادواره سردار شهید «حسین املاکی» که در شهرستان لنگرود برگزار شد، سردار املاکی را سردار ملی دانست و اظهار کرد: براساس نگاه مقام معظم رهبری برگزاری مراسم شهدا مراسم مردگان یا اموات نیست بلکه مراسم حماسی است.

وی با بیان اینکه صحبت‌های رهبر معظم انقلاب درباره شهید املاکی بسیار ارزشمند است افزود: سردار املاکی یکی از فرماندهان بزرگ دوران جنگ و از افتخارات لنگرود و ایران است که رهبر معظم انقلاب لقب «قهرمان واقعی» به آن داده است.

بایرامی با اشاره به اینکه مراسم سردار شهید املاکی همه ساله با حضور گستردم مردم و باشکوه برگزار می شود گفت: مراسم سردار شهید املاکی همانند کنگره های شهدا با شکوه برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه شهید املاکی الگوی بی بدلیلی برای همه آحاد جامعه است، ادامه داد: منش و نوع سبک زندگی سردار شهید املاکی می تواند در حوزه های علمیه و مدارس تدریس شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نیازمند تولید محتوا در فضای مجازی است، گفت: کار ویژه ای اهم از فیلم و مستند با موضوع شهید املاکی در حوزه فضای مجازی تولید شود.

بایرامی، بخش عمده ای از فرماندهی شهید املاکی در دوران دفاع مقدس را مربوط به بخش اطلاعات و عملیات عنوان و بر ساماندهی انجمن راویان در راستای روایت گری در این حوزه تاکید کرد.

وی از آمادگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان برای چاپ کتاب با موضوع شهید املاکی خبر داد و افزود: به فرموده رهبر انقلاب از نگاه هنرمندانه باید موضوع شهادت را در جامعه ترویج داد و کتاب ماندگارترین ابزار در این زمینه است.

انتهای پیام 

نظر شما