شناسهٔ خبر: 37681537 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازتاب پیوستن ملی‌پوش بسکتبال به لیگ آرژانتین در فدراسیون جهانی

تهران- ایرنا- فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به وضعیت تیم جدید آرون گرامی‌پور ملی‌پوش دورگه بسکتبال کشورمان پرداخته و از حضور این بسکتبالیست در تیم جدیدش نوشته‌ است.

صاحب‌خبر -

آرون گرامی‌پور پس از اینکه در ترکیب تیم ملی بسکتبال کشورمان راهی جام‌جهانی شد و به سهمیه المپیک نیز رسید با یک باشگاه در لیگ چین تایپه قرارداد بست و با به پایان رسیدن کارش در این لیگ طی یک قرارداد راهی آرژانتین شد.

سن لورنزو تیم جدید گرامی‌پور است و این بازیکن به تمرینات آن اضافه شده و در ترکیب قرار گرفته‌ است. همین مساله باعث شده تا فدراسیون جهانی بسکتبال گزارشی درباره این تیم منتشر کند و از حضور  گرامی‌پور در این تیم بنویسد.

فیبا درباره این ملی‌پوش بسکتبال کشورمان نوشته‌ است: آرون گرامی‌پور بازیکن ایرانی انگلیسی است که ۲۷ سال دارد و حالا در آرژانتین است و می‌خواهد نشان دهد بعد از حضور در لیگ چین می‌تواند با بسکتبال آرژانتین نیز وفق پیدا کند.

گرامی‌پور با تجربه‌ای که در لیگ چین بدست آورده به دنبال عملکردی خوب برای تیم جدیدش است. این بازیکن همچنین سابقه بازی در لیگ کشورهای اسپانیا، مکزیک، کرواسی و ایران و لیگ دانشگاه‌های آمریکا را نیز در کارنامه دارد.

نظر شما