شناسهٔ خبر: 37681236 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

داشتیم نگران «مورینیو» می‌شدیم که ...

تهران- ایرنا- «خوزه مورینیو» که پس از بازگشت به محدوه فنی آن هم بعد از مدت‌ها دوری به نظر تغییرات رفتاری زیادی را در خود ایجاد کرده بود، با طعنه‌ای تند و تیز و در عین حال زیرپوستی به «آنتونیو کونته» نشان داد که هنوز همان خوزه همیشگی است.

صاحب‌خبر -

براساس گزارش ها باشگاه‌های تاتنهام و اینترمیلان طی چند روز اخیر در مذاکرات خود بر سر «کریستین اریکسن» به بن بست رسیده اند.

با این حال، مورینیو در جریان نشست مطبوعاتی روز گذشته خود با طعنه به کونته اظهار داشت: اینتر واقعا شگفت انگیز به نظر می‌رسد، آنها تقریبا ۲ تیم دارند؛ شاید یکی برای بردن اسکودتو است و دیگری برای فتح لیگ اروپا اما در هر صورت تیم شگفت‌انگیزی است.

قرارداد اریکسن دانمارکی با تاتنهام در پایان فصل به اتمام می‌رسد و رسانه‌هایی ایتالیایی در گزارش‌هایی از احتمال انتقال وی به تیم تحت هدایت کونته خبر داده اند.

کونته که روز گذشته «اشلی یانگ» را از منچستریونایتد به خدمت گرفت، به خبرنگاران گفت: اریکسن؟ باید سراغ بازیکنانی برویم که قراردادشان در آستانه اتمام است.

براساس اظهارات مورینیو، اسپرز هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی اینتر برای اریکسن دریافت نکرده و معتقد است که کونته با صحبت کردن علنی در خصوص بازیکنی که هنوز تحت قرارداد با یک باشگاه است، اصول و منشور سرمربیگری را زیر پا گذاشته است.

مورینیو در این باره اظهار داشت: فکر می‌کنم کونته به طور علنی در مورد اریکسن حرف زده است. به نظرم ما مربی‌ها نباید در مورد نقل و انتقالات اینگونه رفتار کنیم بلکه باید تا زمان قطعی شدن یک انتقال، همواره سکوت کنیم.

وی افزود: با این کار شما از همه محافظت می کنید. آیا این موضوع مرتبط با احترام است؟ نمی‌خواهم به شما (خبرنگاران) سوژه بدهم اما در نهایت همه چیز به خودتان بستگی دارد.

کونته و مورینیو در دوران حضور روی نیمکت تیم‌های چلسی و منچستریونایتد، از طریق رسانه‌ها همواره در حال رد و بدل کردن تیکه و طعنه بودند.

مورینیو در فصل ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸ گفت که «وی هرگز برای تبانی محروم نشده است»؛ جمله ای که به طور غیرمستقیم به چهار ماه محرومیت کونته در دوران حضور روی نیمکت یوونتوس به دلیل آنچه شرط‌بندی عنوان شد، اشاره داشت؛ کونته نیز پیش‌تر مورینیو را با لقب «آدم حقیر و تقلبی» خطاب کرده بود.

آقای خاص در ادامه گفت: فکر می‌کنم اریکسن باید تا ۳۱ ژانویه صبر کند تا مشخص شود که در ادامه فصل با ما خواهد بود یا خیر. اگر برای فروش او پیشنهادی نداشته باشیم، چطور باید او را بفروشیم؟ داستان به همین سادگی است.

نظر شما