شناسهٔ خبر: 37681017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار ملایر: اجازه سوء استفاده در روند انتخابات را نمی‌دهیم

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: مهمترین وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم بر محور قانون است و اجازه نمی‌دهیم کسی در روند برگزاری انتخابات خللی ایجاد و یا سوء استفاده کند.

صاحب‌خبر -

قدرت الله ولدی روز شنبه در نشست اعضای ستاد ستاد انتخابات شهرستان و شورای معاونان فرمانداری ویژه ملایر اظهار داشت: اصل رعایت بی‌طرفی و اجرای قانون باید سرلوحه مجریان انتخابات در این شهرستان باشد.

وی با تاکید بر اینکه موظف به صیانت از آرای مردم هستیم افزود: هر چه در توان داریم باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای به کار گیریم و برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تلاش کنیم.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: اعضای ستاد انتخابات شهرستان و هیات بازرسی موظف هستند تمام وظایف و ماموریت‌های خود همچون پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و نظارت را با محوریت قانون در فرآیند برگزاری انتخابات به نحو مطلوب انجام دهند.

ولدی بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در بین مجریان انتخابات، مدیران و آحاد مردم تاکید کرد و گفت: تمهیدات لازم برای تامین ملزومات شعب اخذ رای توسط کمیته پشتیبانی و فناوری اطلاعات برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است.

وی همچنین ضمن تاکید بر آموزش دست‌اندرکاران انتخابات به‌ویژه فناوری اطلاعات بیان کرد: افرادی که قرار است در فرآیند برگزاری انتخابات به عنوان نماینده فرماندار و یا اعضای شعب و بازرسان همکاری کنند، مشخص شده اند و از افراد با عملکرد و توانایی بهتر، بهره کافی برده می‌شود.

معاون استاندار همدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: فرمایشات معظم له فصل الخطاب همه است و اگر فردی دغدغه دلسوزی برای ایران اسلامی دارد، باید با جان و دل به وظایف خود عمل کند.

پاسخگویی به مردم؛ شرط تداوم مدیران ملایر

ولدی همچنین شرط تداوم حضور مدیران در این شهرستان را پاسخگویی به مردم دانست و افزود: چنانچه بودجه و اعتبار دستگاه اجرایی بازگشت کند، مدیر آن اداره باید پاسخگو باشد.

وی به دستاوردهای سفر کاری اخیر به تهران در حوزه‌های تسهیلات روستایی، بیمه روستاییان و خیاطان، دامداری، مطالعه و اجرای مجتمع‌های آبرسانی روستایی، راه‌اندازی دامداری ۶ هزار راسی، حوزه راه آهن و قطار گردشگری اشاره کرد و خواستار پیگیری این مصوبات از سوی معاونان و دستگاه‌های متولی شد.

فرماندار ویژه ملایر درباره برنامه‌های دهه فجر نیز گفت: طرح توسعه شرکت معدن سرمک با حضور مسوولان کشوری در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی دامداری ۶ هزار راسی نیز با سرمایه‌گذاری شرکت شستا در این دهه آغاز می‌شود.

ولدی برپایی جشن اتمام ۲۴۰ هکتار جنگل‌کاری در سطح شهرستان ملایر با حضور مسوولان کشوری و استانی را از دیگر برنامه‌های محوری دهه فجر امسال برشمرد.

وی خطاب به معاونان فرمانداری تاکید کرد: طرح ۲۰۰ طرح در ۲۰۰ روستا یکی از اولویت‌های مهمی است که باید تا پایان بهمن امسال پرونده آن نهایی و عملیاتی شود و بخشداران باید در تمامی روستاها امکان اجرای این طرح اقتصادی را فراهم آورند.

پیگیری احداث نمایشگاه بین‌المللی مبل و منبت، ادامه روند تربیت استادیار منبت در مرکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌های ملی و آزاد این شهر، احداث ۲۳ هکتار جنگل مصنوعی در علی آباد دمق، روشنایی مسکن مهر و نقاط حادثه‌خیز شهرستان از دیگر مواردی بود که فرماندار ویژه ملایر بر لزوم پیگیری و اجرای آنها تاکید کرد.

ولدی همچنین خواستار بررسی و کنترل رودخانه‌ها و آمادگی مدیریت بحران برای جلوگیری از سیلاب‌های احتمالی شد و گفت: بازرسی از دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان و تکمیل محور سامن - بروجرد همچنان در اولویت است.

نظر شما