شناسهٔ خبر: 37679058 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشخصات دوربین و باتری گوشی‌های سامسونگ گلکسی A31 و A41 فاش شد

به تازگی یکی از وب سایت‌های تحلیل گوشی، اطلاعات فاش شده از دوربین و باتری دو گوشی A31 و A41 را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید بتوان گفت سامسونگ از همان ابتدای فعالیت خود در حوزه تلفن‌های همراه حساب ویژه‌ای روی گوشی‌های میان‌رده خود باز کرده بود و همواره در کنار معرفی پرچمدارانش، از گوشی‌های جدید میان‌رده خود نیز پرده برداری می‌کرد. این شرکت حدود ۴ سال است که خانواده A را روانه بازار کرده و از آنجایی که این مجموعه با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده، هر چند ماه گوشی جدید از این خانواده را روانه بازار می‎‌کند.

اعضای جدید خانواده A در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند و توانستند سود بالایی را برای سامسونگ کسب کنند، در سال ۲۰۲۰ نیز این شرکت قصد دارد خانواده A را گسترش داده و گوشی‌های جدیدتری از این مجموعه را روانه بازار کند. دو عضو سطح بالای خانواده A، گوشی‌های A71 و A51 خواهند بود و نسخه‌های مقرون به صرفه این خانواده نیز دو گوشی A31 و A41 هستند. تاکنون در مورد دو گوشی مقرون به صرفه جدید این خانواده هیچ اطلاعاتی منتشر نشده بود، اما به تازگی اطلاعات مربوط به باتری و دوربین این گوشی فاش شده است که نشان می‌دهد شرکت سامسونگ سعی کرده این گوشی را تا حد امکان رده بالا طراحی کند.

مشخصات دوربین و باتری گوشی‌های A31 و A41 فاش شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده از این دو گوشی، گوشی A31 دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه یک لنز کمکی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. این در حالی است که گوشی A30 یعنی مدل قبلی گوشی A31 از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به همراه لنز کمکی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد؛ باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty Mobile دومین بازی پرفروش سال ۲۰۱۹ شد

گوشی A41 نیز دارای لنز ۴۸ مگاپیکسلی است و از لنز‌های کمکی این گوشی در دسترس نیست؛ دوربینم جلوی این گوشی کیفیتی ۲۴ مگاپیکسلی خواهد داشت و احتمالا از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند. هر دو مدل A31 و A41 با حافظه ۶۴ گیگابایتی یا بالاتر وارد بازار خواهند شد. اطلاعات بیشتری از این دو گوشی در دسترس نیست و باید منتظر اعلام رسمی سامسونگ برای کسب اطلاعات بیشتر ماند.

انتهای پیام/

نظر شما