شناسهٔ خبر: 37678527 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری:

روحیه انقلابی و جهادی و بصیرت حضرت زهرا(س) چراغ راه مسئولین باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولین کشور با تاسی به حضرت زهرا(س) روحیه انقلابی و جهادی و بصیرت ایشان را چراغ راه خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری جلسه نهاد کتابخانه های عمومی استان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان و شهرام مقدس مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، فرهاد خلیل مقدم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، حسین پور مدیرکل امور عشایر استان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ ایزدی تاکید کرد: تشویق و ترغیب جامعه عشایری به امر کتاب و کتابخوانی مستلزم رفع مشکلات معیشتی و اولیه عشایری است.

وی با اشاره به استعدادهای نهفته ای که در مناطق عشایری وجود دارد گفت: متاسفانه در مناطق عشایری علی رغم همه خدمات با صحنه های زجر آور از محرومیت مواجه می شویم و عشایر آخر خط خدمات هستند.

سرهنگ ایزدی با اشاره به تعامل پایگاهها و حوزه های عشایری با امور کتابخانه ها گفت: رونق کتابخانه ها در مناطق محروم و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مناطق عشایری اولویت اول ناحیه عشایری و اداره کل کتابخانه های استان است.

وی با اشاره به تفاهم نامه بین اداره کل فنی حرفه ای استان و ناحیه عشایری تصریح کرد: طبق این تفاهم نامه قرار شد هر جا که درخواست کلاس کارآموزی و کارورزی شود به صورت رایگان کلاس در مناطق محروم برگزار شود و گواهی مهارت آموزی برای شرکت کنندگان صادر می شود.

ایزدی برگزاری این آموزشها و مهارت ها را بهترین راه برای اشتغال زایی و مهارت افزایی در مناطق عشایر استان عنوان کرد.

نظر شما