شناسهٔ خبر: 37670345 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌و‌گو|

مردم صَبــّار و شَــکُور کشورمان ۲ اسفند سیلی دیگری به دشمنان می‌زنند/ یوم‌الله‌های «تشییع تاریخی حاج قاسم» و «ضربه کاری به آمریکا» نباید فراموش شود/ افزایش اقتدار ایران در جهان

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دشمن همواره سعی دارد مردم را از نظام و آرمان‌های انقلاب مأیوس کند و این بار انتخابات مجلس را نشانه گرفته است ولی مردم صبــّار و شـــکُور کشورمان این انتخابات را تماشایی و به یوم‌الله دیگر تبدیل خواهند کرد و دوم اسفند سیلی محکم دیگری به دشمنان می‌زنند.

صاحب‌خبر -
مردم در انتخابات آتی یوم‌الله دیگری خلق کنندمحمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران، گفت: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه رهنمود‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری قدم‌های بزرگی را برداشته که تاریخ گویای این نکات است و البته هر کدام از این اقدامات به یک یوم‌الله تبدیل شده است که ۲۲ بهمن و ۸ سال دفاع مقدس از جمله آنهاست.
 
وی با بیان اینکه بازشناسی این ایام الله امری مهم و ضروری است، تاکید کرد: در مقطعی هستیم که دشمن می‌کوشد ارزش‌های والای ما را منحرف کند که البته به هیچ کجا نخواهد رسید.
 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه اقتدار ایران در منطقه و جهان چندین برابر شده است، اظهار داشت: این اقتدار، اقتداری یک روز و چند ساله نیست و این اقتدار ریشه در بینش و جهان بینی انقلاب اسلامی دارد. از این رو اظهارات مقام معظم رهبری در روز گذشته و آنجایی که فرمودند: «این فریاد‌ها که در سراسر ایران به گوش می‌رسد در واقع سوخت حقیقی موشک‌هایی بود که پایگاه‌های آمریکا را زیر و رو کرد» ظریف و به حق بود و گویای همین نکته است.

رضایی کوچی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برخی از روز‌ها نقطه عطفی در تاریخ ایران است که این روز‌ها عادی نیست و «ایام الله» است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به درستی بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حماسه چشم گیر سپاه در حمله به پایگاه‌های آمریکایی را یوم الله نامیدند؛ دشمنان درباره ترور سردار دل‌ها می‌کوشیدند این ترور و راه و جایگاه سلیمانی و مقاومت به پایان برسد، اما مردم در بزرگداشت سردار سلیمانی نشان دادند نباید این مسئله را هیچ گاه به فراموشی سپرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه حمله به عین الاسد هم یوم‌الله است، تصریح کرد: هیچ گاه پایگاه‌های آمریکا در معرض تهدید هیچ کشوری نبود اما ما توانستیم پایگاه آمریکا را متزلزل کنیم و آن‌ها را به هراس واداریم لذا این روز هم نباید از یاد‌ها برود.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه مردم باید با حضور پرشور خود در انتخابات آتی یوم الله دیگری را خلق کنند،گفت: دشمن همواره سعی دارد مردم را از نظام و آرمان‌های انقلاب مأیوس کند که با توفیق الهی هر سری هم شکست می‌خورد؛ این بار انتخابات مجلس را نشانه گرفته است ولی مردم صبــّار و شـــکُور کشورمان این انتخابات را تماشایی و به یوم‌الله دیگر تبدیل خواهند کرد و دوم اسفند سیلی محکم دیگری به دشمنان می‌زنند.

انتهای پیام/

نظر شما