شناسهٔ خبر: 37668203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خواص از خلسه توهم مذاکره خارج شوند/با آدامس fatf مردم را فریب ندهید

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بیش از گذشته افکار عمومی متوجه فریب سراب مذاکره شده است، آیا خواص از خلسه توهم مذاکره خارج خواهند شد؟!

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به سخنان حکیمانه‌ مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته مبنی بر اینکه «جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند» اظهار کرد: این سوال مطرح است که آیا دم از مذاکره با تروریستی که فقط لباس عوض می‌کند عین بلاهت نیست؟ چرا عده‌ای کور باطن متوجه این ترفند نشدند؟

وی تصریح کرد: تروریست ذاتاً اهل قتل وخونریزی است،گاه با سلاح و گاه با لبخند! چه کسانی مفتون لبخند تروریست‌های مبدل شدند؟ امروز بیش از گذشته افکار عمومی متوجه فریب سراب مذاکره شده است، آیا خواص از خلسه توهم مذاکره خارج خواهند شد؟!

 نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه مذاکره قبل خساراتی بر کشور تحمیل کرد و مشخص نیست چه کسی این خسارت‌ها را جبران خواهد کرد؟ افزود: کسانی که این خسارت‌ها را به مردم زدند حتی حاضر به عذرخواهی نیستند، چرا متن برجام آنقدر ضعیف است که دشمن با زیاده‌خواهی به دنبال استفاده از مکانیسم ماشه و‌ تهدید کشور است؟

سلیمی افزود: چرا منتقدین دلسوز را با چماق نواختند و اجازه طرح بحث و گفتگوی علمی در این ساحت داده نشد، امیدوارم از گذشته عبرت کافی اندوخته باشند و دوباره با آدامس fatf و پالرمو ... مردم را فریب ندهند.

انتهای پیام/

نظر شما