شناسهٔ خبر: 37668140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد؛

استقبال پالایشگاه گاز ایلام از ایجاد شعب شورای حل اختلاف ویژه صنایع

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت:پالایشگاه گاز ایلام از ایجاد شعب شورای حل اختلاف ویژه صنایع استقبال می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ شهریار داری پور مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در دیدار معاون قضایی و سرپرست شورا‌های حل اختلاف استان ایلام، از استقبال این شرکت در ایجاد شعب تخصصی ویژه صنایع استان خبر داد و گفت: از آنجائیکه شورا‌های حل اختلاف، کارنامه درخشانی در صلح و سازش منطقه دارند به یقین با ایجاد شعب تخصصی این موضوع در صنایع استان اثرات مثبت و مطلوبی خواهد داشت.

 مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام  بیان کرد: بنا به تجربه سال‌های گذشته و وجود پیمانکاران، فروشندگان و خریداران متعدد طرف قرارداد با این شرکت، ممکن است در برخی موارد اختلاف نظر و تعارض پیمانی و قراردادی منجر به تشکیل پرونده‌هایی نزد محاکم قضایی گردد که این امر باعث هدر رفت منابع مالی و صرف زمان و انرژی برای طرفین دعوا و افزایش حجم کار برای دستگاه قضایی استان می‌شود.

او اظهار کرد: تشکیل شورا‌های تخصصی ضمن کاهش پرونده‌های صنایع نزد محاکم قضایی، می‌تواند زمینه ساز رفع اختلافات و تعارضات از طریق صلح و سازش که در مدت زمان کوتاهتری نیز به سرانجام برسند.

 امیرحسین آذرمنش معاون قضایی و سرپرست شورا‌های حل اختلاف استان ایلام در این دیدار عنوان کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد رونق تولید و به منظور رفع موانع و مشکلات فراروی صنایع، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، ایجاد شورای حل اختلاف تخصصی ویژه صنایع استان الزامی است.

 آذرمنش با اشاره به اینکه ایجاد شعب تخصصی شورا‌های حل اختلاف برای صنایع مهم استان از جمله پالایشگاه و پتروشیمی می‌تواند مشکلات قضایی این واحد‌های صنعتی را مرتفع کند، افزود: به منظور رونق تولید، جلوگیری از تعطیلی شرکت‌ها و صنایع تولیدی و به منظور کاهش ورودی پرونده‌ها در محاکم قضایی، ایجاد شعب تخصصی شورا‌های حل اختلاف واحد‌های صنعتی، امری ضروری است.

او به اهداف ایجاد این شعب در استان اشاره کرد و یادآور شد: رفع مشکلات و مسائل واحد‌های صنعتی و اقتصادی در سطح استان و زمینه سازی برای ایجاد صلح و سازش فی مابین تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و پیمانکاران با اشخاص حقیقی و حقوقی و ... در سریع‌ترین زمان ممکن و بصورت کاملاً تخصصی انجام می‌شود که این مهم می‌تواند باعث کاهش مشکلات صنعتی در استان و رونق تولید شود.

انتهای پیام/ د

نظر شما