شناسهٔ خبر: 37666389 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

نجار در نشست پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران:

جبران سیل سیستان و بلوچستان نیازمند مصوبه ویژه دولت است

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: جبران خسارت‌های سیل جنوب سیستان و بلوچستان نیازمند مصوبه ویژه دولت است تا بتوان در کمترین زمان خسارت‌ها را جبران کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به نقل از سازمان مدیریت بحران کشور، اسماعیل نجار در نشست پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان که در کنارک برگزار شد اظهار داشت: سیل به بخش کشاورزی، مسکن و راه‌های سیستان و بلوچستان خسارت زیادی وارد کرده است.
نجار بیان کرد: کمک‌ها طوری تقسیم شود تا بدست همه‌ی نیازمندان برسد زیرا محموله‌های ارسال شده از نقاط مختلف کشور باید در جاهای بیشتری توزیع شود.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: کمیته اطلاع رسانی، امدادرسانی، تجهیزات و امکانات باید در مناطق سیلزده تشکیل تا بتوان مشکلات را به حداقل رساند.
وی ادامه داد: همه‌ی مسوولان موظفند در زمان بحران امکانات و تجهیزات را در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار دهند تا منجر به تذکر، انفصال و برخوردهای دیگر نشود.
نجار افزود: بازسازی مناطق سیلزده در اولویت مسوولان باشد و در زمان بحران مسوولیت هر کس بیشتر می‌شود لذا همه امادگی لازم را داشته باشند.

نظر شما