شناسهٔ خبر: 37665381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پخت روزانه ۱۰ هزار پرس غذا برای سیل‌زدگان توسط موکب خراسان‌جنوبی

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی گفت:موکب خراسان‌جنوبی روزانه ۱۰ هزار پرس غذا برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان پخت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جوینده رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی با توجه به تأکیدات نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان یکی از موکب‌های خراسان‌جنوبی به کمک سیل‌زدگان استان همسایه شتافت.

او با بیان اینکه همسایگی ما با استان سیستان و بلوچستان وظیفه ما را برای کمک‌رسانی دوچندان می‌کند، بیان‌کرد: این موکب روزانه ۱۰ هزار پرس غذا پخت و بین سیل‌زدگان توزیع می‌کند و در صورت نیاز موکب‌های اربعینی بیشتری نیز اعزام خواهند شد.

جوینده ادامه داد: این موکب به همراه خود وسایل مورد نیاز برای پخت روزانه و همچنین برنج، گوشت و روغن به همراه برده است و تا زمان نیاز در آن منطقه حضور خواهد داشت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همچنان که در ایام اربعین به زائران اربعین حسینی با تمام توان خدمت‌رسانی می‌کنیم در روزهای سختی و مشکلات هم وطنان و بلایای طبیعی چون سیل و زلزله نیز در خدمت هم‌نوعان در هر گوشه ایران زمین هستیم.

انتهای پیام / ط ا

نظر شما