شناسهٔ خبر: 37665272 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

طالع بینی شخصی امروز / 28 دی ماه

رکنا: طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

صاحب‌خبر -

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که رکود و شرایط نا مناسب در پیش از برتری خود را به دیگران ثابت کنید . تا اعتماد بزرگترها و افراد مهم را جذب کنید . شادی در پیش است .

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد نفع شما در این چیزی نیست که بر آن پا فشاری می کنید. راه و مسیر پیشرفت را درست تشخیص دهید خوشبختی انتظارتان را می کشد .

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر در عذاب، رنج و زحمت هستید نگران نباشید که پس از هر طوفان، آرامشی هست و رسیدن به این آرامش مستلزم زمان است که اگر صبر کنید کامیاب می شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که شرایط شما سخت است و نیاز به عمل دارد نه سخنی که همراه با عمل نیست .

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هرگز از کاری که می کنید مایوس نباشید و به آنچه که دارید قناعت کنید چون آنچه را که خداوند قادر متعال برای هر بنده ای مقدور فرموده به اندازه استعداد و لیاقت اوست پس به این امر شاکر باشید تا کامروا گردید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد روابط دوستانه خود را تقویت کنید . اگر خود را قوی و با اراده می بینید برای ریسک کردن تردید نکنید برای نتیجه مطلوب ریسک لازم است

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید در موضوعی که شما را در تنگنا قرار داده، با تلاش و کوشش، گشایشی رخ می دهد و به شما کمک می رسد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد راههای خوبی پیش رو دارید و موفقیت بی شکی پیش رو دارید ولی از ادامه راه خسته نشوید زیرا همه چیز را از دست خواهید داد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که بر سر دو راهی مانده اید باید تصمیم مهمی را بگیرید که نه فقط بر سرنوشت خودتان بلکه بر دیگران نیز تاثیر می گذارد. این تصمیم به هر حال قرین موفقیت خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده خود را با هر شرایطی هماهنگ کنید و در هر شرایطی سروری کنید نه بردگی .در رابطه با کسی که می خواهید با اوازدواج کنید بیشتر تحقیق کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد فکر کردن در مورد مسئله مهم و به تفکرات صحیح عمل کردن از شکست و سر افکندگی جلو گیری می کند .قبل و بعد از انجام کارها به آن فکر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دچار محدودیت شده اید . و شرایط برای ادامه این راه فعلا مناسب نیست .به موقعیت قبلی بر گردید.و برای این راه دنبال فرصت مناسب باشید .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نظر شما