شناسهٔ خبر: 37664177 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رفع تصرف ۸۹۱ هکتار از اراضی دولتی در استان مرکزی/۴۰ پرونده در حوزه تغییر کاربری اراضی غیرمجاز تشکیل شد

قاسمی دادستان اراک گفت: در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال در سال جاری ۱۱ مصوبه برای پیگیری ابلاغ شد که بر این اساس ۸۹۱ هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف گردید.

صاحب‌خبر -

اتونشر جمعه بعدازظهر / // رفع تصرف ۸۹۱ هکتار از اراضی دولتی در استان مرکزی/۴۰ پرونده در حوزه تغییر کاربری اراضی غیرمجاز تشکیل شدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، قاسمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی اظهار کرد: در حوزه سیاست‌گذاری حفظ حقوق بیت‌المال در سال جاری ۱۱ مصوبه برای پیگیری ابلاغ شد که بر این اساس ۸۹۱ هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف گردید و در بخش اراضی ملی و منابع طبیعی نیز ۴۵۹ پرونده تشکیل و ۳۱۱ متهم احضار و یا بازداشت شدند و قرار قانونی نیز صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اراک ادامه داد: در حوزه تغییر کاربری اراضی غیرمجاز نیز امسال ۴۰ پرونده تشکیل و ۱۷۵ متهم احضار و بازداشت شدند.

قاسمی بیان کرد: ۹۹ هکتار از اراضی عرب‌لو و کچلو زندیه برای راه‌اندازی مجتمع گردشگری واگذار شده بود که به‌دلیل مشکلات کم‌آبی منطقه در شورای سیاست‌گذاری حقوق بیت‌المال از فعالیت این سرمایه‌گذار ممانعت شد و تصرفات روستای نظم آباد اراک نیز شناسایی و به دستگاه‌های مسئول برای پیگیری ابلاغ شد.

انتهای پیام/

نظر شما