شناسهٔ خبر: 37661058 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

طبق شایعات منتشر شده،

عملکرد فیس آیدی در گوشی های سری آیفون 12 بهبود پیدا می کند

کلیک

گوشی های سری آیفون 12 از سیستم TrueDepth بروزرسانی شده بهره می برند و به همین خاطر، عملکرد بهتری هنگام شناسایی چهره دارند.

صاحب‌خبر -
گروه IT: طبق اعلام تحلیلگران معروفی همچون توماس اومالی و بیلی هری، گوشی های سری آیفون 12 با سیستم TrueDepth بروزرسانی شده در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند. به بیان دیگر، عملکرد فیس آیدی گوشی های جدید اپل بهبود پیدا می کند. متاسفانه هیچ یک از این تحلیلگران، منبع موثقی را جهت تایید اظهارات خود معرفی نکرده اند.
 
عملکرد فیس آیدی در گوشی های سری آیفون 12 بهبود پیدا می کند
به گزارش بولتن نیوز به نقل از کلیک، ظاهرا سیستم دوربین مدل های پرو به واسطه بهره مندی از سنسور ToF، توانایی سنجش سه بعدی محیط پیرامون را خواهند داشت. البته پیش از این نیز شایعاتی درباره این موضوع شنیده می شد. با این حال انتظار می رود که مدل های جدید به جای استفاده از رم 4 گیگابایتی موجود در گوشی های فعلی، به رم 6 گیگابایتی مجهز شوند. تحلیلگران همچنین پیش بینی کرده اند که حداقل یکی از مدل های ارائه شده در سال 2021 از رابط لایتنینگ پشتیبانی نخواهد کرد.
 

مینگ هائو چندی پیش از برنامه های شرکت اپل در رابطه با عرضه پنج اسمارت فون جدید در سال 2020 خبر داده بود. گوشی آیفون SE 2 (یا آیفون 9) که قرار است در اواخر ماه مارس عرضه شود نیز احتمالا در بین این پنج مدل قرار دارد. چهار گوشی دیگر دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه ازتباطی 5G خواهند بود و همزمان با شروع فصل پاییز در اختیار علاقه مندان قرار خواهند گرفت.

همانطور که می دانید، یکی از دلایل موفقیت آیفون X، بهره مندی از قابلیت شناسایی چهره است. با این حساب انتظار می رود گوشی های سری آیفون 12 که از سیستم TrueDepth بروزرسانی شده استفاده می کنند نیز فروش بالایی را در بازار تجربه کند.

برچسب‌ها:

نظر شما