شناسهٔ خبر: 37661054 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

بر اساس گزارش وب سایت سنسور تاور،

بازی Call Of Duty Mobile به دومین اثر محبوب موبایل در سال 2019 تبدیل شد

کلیک

بر اساس گزارش وب سایت سنسور تاور، بازی Call Of Duty Mobile به عنوان دومین اثر محبوب موبایل در سال 2019 میلادی لقب گرفته است.

صاحب‌خبر -
گروه IT: اینکه سری کال اف دیوتی یکی از بهترین و محبوب ترین مجموعه های تیراندازی تاریخ صنعت بازی های ویدیویی محسوب می شود، قابل انکار نیست. موفقیت بی نظیر Call of Duty: Modern Warfare در ماه های اخیر مهر تایید دیگری بر این ادعا زده و عملکرد فوق العاده آن به همراه فروش و درآمد خیره کننده، بار دیگر محبوبیت بالای فرانچایز را به رخ کشیده است. در حالی که این مجموعه هر سال میزبان نسخه جدیدی است، اما این روند نه تنها لطمه به آن وارد نکرده، بلکه انتشار نسخه موبایل بازی به نام Call of Duty Mobile در گسترش جامعه این سری شدیدا تاثیر مثبتی گذاشته است.
 
بازی Call Of Duty Mobile به دومین اثر محبوب موبایل در سال 2019 تبدیل شد
به گزارش بولتن نیوز به نقل از کلیک، چند ماه پیش بود که اکتیویژت با همکاری شرکت تنسنت گیمز از نسخه موبایل سری تحت عنوان Call of Duty Mobile پرده برداشت و آن را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان دو پلتفرم iOS و اندروید قرار داد. این بازی از همان روزهای نخست عرضه مورد استقبال گیمرها قرار گرفت و در کنار رکوردشکنی های متعدد در زمینه میزان دانلود، درآمد چشمگیری را هم برای سازنده خود به همراه آورده است. حال گزارش اخیر منتشر شده از سوی وب سایت Sensor Tower عملکرد بازی های موبایل در سال میلادی 2019 نشان می دهد که Call Of Duty Mobile رتبه دوم محبوب ترین اثر موبایل در سال گذشته را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که بازی در نیمه چهارم سال میلادی 2019 به بازار عرضه شده و در طول سه ماه اخیر، بالغ بر 180 میلیون بار دانلود شده است. گفتنی است که میزان دانلود بازی در اواسط آذر ماه برابر با 172 میلیون بار بوده است.
 

رتبه اول این رده بندی به بازی Pokemon GO تعلق دارد. البته باید توجه کرد که این عنوان از ابتدای سال میلادی 2019 در دسترس بازیکنان قرار داشت و در طول یک سال، یقینا سازندگان فرصت زیادی برای جذب مخاطب در اختیار داشته اند که ظاهرا با عرضه به‌روزرسانی ها و برگزاری رویدادهای گوناگون در تحقق این هدف موفق شده اند. با این تفاسیر و مقایسه میزان درآمدها، به نظر می رسد که کال اف دیوتی موبایل در سال جاری میلادی عملکرد بهتری نسبت به پوکمون گو خواهد داشت و ممکن است که این عنوان لقب محبوب ترین بازی موبایل در سال 2020 را از آن خود کند.

در حال حاضر شما می توانید بازی کال اف دیوتی موبایل را به صورت رایگان از طریق فروشگاه اپل استور و گوگل پلی دریافت کرده و روی گوشی های هوشمند مبتنی بر دو سیستم عامل iOS و اندروید به تجربه آن بپردازید. به علاوه، جدیدترین نسخه پی سی و کنسولی سری COD به نام Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 3 آبان (25 اکتبر) روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه های شخصی منتشر شد.

نظر شما