شناسهٔ خبر: 37660591 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهرهای استان اردبیل

خطبه های نماز جمعه

خطیبان نماز جمعه دیگر شهرهای استان اردبیل نیز با تمجید از اقدام ارزنده سپاه در مو شک باران پایگاه عین الاسد, این کار را موجب درهم شکستن ابهت پوشالی امریکا دانسته و بر وحدت و انسجام مردم تاکید کردند.

صاحب‌خبر -
حجت الاسلام جلیلی فر امام جمعه موقت جعفراباد حضور و دخالت آمریکایی ها در منطقه غرب آسیا را عامل بحران، بی ثباتی، نا امنی واختلاف بین دولتها عنوان کرد و گفت خروج آمریکا از منطقه باید اولویت اول کشورها ی منطقه باشد.
 
حجت الاسلام عزیزی امام جمعه بیله سوار ضمن همدردی واظهار تاسف با عزیزانی که در سانحه هوایی به شهادت رسیدند گفت: امروز دشمنان نظام درصدد انتقام از قویترین مولفه قدرت و اقتدار کشور یعنی سپاه پاسداران هستند در حالی  جمله تاریخی امام (ره)که فرمودند "اگر سپاه نبود کشور هم نبود"  بیانگر عظمت جایگاه این نهاد در کشور است.
 
حجت الاسلام شاد امام جمعه موقت خلخال با تسلیت ایام فاطمیه و تشریح خدمات، رشادت ها و زحمات آن بانوی بزرگ اسلام گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) مادر امامت ، یار ولایت و ناجی اسلام , در سختی ترین شرایط در کنار حضرت علی (ع) و حضرت رسول اکرم (ص) بود.
 
حجت الاسلام صفری امام جمعه گرمی با تشریح وظایف شورای نگهبان در انتخابات گفت: شورای نگهبان نهادی است برای تضمین سلامت فرایند انتخابات تا امکان برگزاری انتخابات سالم و  مطابق قوانین و مقررات انتخاباتی فراهم شود.
 
حجت الاسلام امیدوار امام جمعه انگوت با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: دل بستن به دولتهای غربی باعث رونق کسب و کار در کشور نخواهد شد و عمل به اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات اقتصاد کشور است.
 
حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز  با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت که این شهادت، منشاء مقاومت و ایجاد وحدت و اقتدار برای ایران اسلامی خواهد شد.
 
حجت الاسلام احمدی امام جمعه موقت پارس آباد، با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) اولین شهید راه ولایت و امامت است خاطر نشان کرد: مهمترین رسالت حضرت زهرا(س) بعد از رحلت حضرت پیامبر(ص) مبارزه با منافقان و شناساندن چهره واقعی منافقان در جامعه بود.
 
حجت الاسلام شیرعلیپور امام جمعه کلور فرصت طلبی فتنه گران در روزهای گذشته و تجمع عده ای از انها در خیابان های تهران را خاطر نشان کرد و گفت: حضور زبونانه و غیرقابل توجیه سفیر انگلستان در این تجمعات غیر قابل قبول و تحریک کننده بود.

نظر شما