شناسهٔ خبر: 37660341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش کامل ‌تسنیم از راهپیمایی مردم در دفاع از اقتدار و صلابت ایران اسلامی + فیلم

گروه استان‌ها ــ مردم شهرهای مختلف سراسر کشور در دفاع از اقتدار و صلابت ایران اسلامی بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، در این راهپیمایی‌ها مردم همیشه در صحنه در دفاع از اقتدار و صلابت ایران اسلامی بعد از اقامه نماز جمعه ضمن حمایت از مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

مردم آذربایجان‌شرقی در حمایت از اقتدار کشور راهپیمایی کردند

مردم شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی پس از اقامه نماز باشکوه جمعه با راهپیمایی گسترده ضمن حمایت از اقتدار کشورمان، جنایت‌ها و گزافه‌گویی‌های آمریکا و استکبار جهانی را محکوم کردند.

مردم انقلابی استان در این راهپیمایی‌های گسترده با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» توطئه‌های دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

مردم انقلابی استان آذربایجان شرقی همچنین از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی تقدیر و تجلیل کردند.

مردم بصیر تبریز هم بعد از نماز جمعه از سه‌راه طالقانی به‌طرف میدان ساعت راهپیمایی و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقتدار و امنیت ملی حمایت کردند.

تبریزی‌ها ضمن حمایت از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران، تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و نیز همدردی با خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیمایی مسافری اوکراینی، عنوان کردند مقابل دشمن مشترک و استکبار جهانی به‌سرکردگی آمریکا خواهند ایستاد.

راهپیمایی مردمی در حمایت از مجاهدت مقتدرانه نیروهای مسلح در ارومیه

راهپیمایی مردمی در حمایت از مجاهدت مقتدرانه نیروهای مسلح در پاسخ سخت به آمریکا، همدردی با خانواده‌های داغ‌دیده سانحه هوایی و محکومیت جنایات آمریکا، خباثت انگلیس و فتنه‌گران منافق در ارومیه برگزار شد.

این اقدام مردمی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مردم غیور آذربایجان غربی اعم از مرد و زن، پیر و جوان، کودک و بزرگ و آحاد مختلف با مشت‌های گره‌کرده در محل‌ها 42گانه تجمع بار دیگر به همگان نشان دادند که پشت نظام و انقلاب جمهوری اسلامی هستند.

مردم آذربایجان غربی امروز با شعارهایی همچون «آذربایجان جانباز، انقلاب‌دان آیریلماز»، «سپاه حمایت حمایت»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» حمایت خود از نیروهای نظامی و انزجار از دولت‌های غربی اسرائیل و آمریکا را نشان دادند.

راهپیمایی دفاع از سپاه پاسداران و همدردی با شهدای سانحه هوایی در اردبیل

امروز همزمان با مردم سایر استان‌های کشور مردم مؤمن و انقلابی مردم اردبیل پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه و جبهه مقاومت و نیز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان سانحه هوایی راهپیمایی کردند.

نمازگزاران جمعه با در دست داشتن پوسترها و دست‌نوشته‌هایی ضمن حمایت خود از سپاه پاسداران، جبهه مقاومت و همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان سانحه هوایی خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و متحدانش در منطقه فریاد زدند.

نمازگزاران در طول مسیر راهپیمایی با سر دادن شعارهای «سپاه ما دلاور است پیرو خط رهبر است»، «درود بر سپاه باصلابت»، «لرزه افتاد به پیروان شیطان، ننگ ابد بر دشمنان قرآن»، «سپاه ما حامی حفظ دین است مخالف دشمن صهیونیسم است» و «آمریکا در چه فکریه ایران همش سپاهیه» از نیروی مردمی سپاه پاسداران حمایت کردند.

راهپیمایی دفاع از اقتدارآفرینان و همدردی با خانواده‌ شهدای هواپیمای اوکراینی در استان اردبیل به‌صورت باشکوه و منظم برگزار شد و تکریم سپاه پاسداران از اهداف این راهپیمایی بوده است به‌گونه‌ای که مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، شهدا و به‌ویژه سردار رشید اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و تکریم سپاه پاسداران در صحنه حضور یافتند.

ملت قهرمان ایران در 40 سال گذشته با وحدت و هوشیاری تمام توطئه‌های استکبار جهانی را با موفقیت پشت‌سر گذاشته‌ و با هوشیاری به راه خود و ایستادگی ادامه می‌دهد.

اصفهانی‌ها در حمایت از اقتدار نظام جمهوری اسلامی راهپیمایی کردند

راهپیمایی پرشور مردم مؤمن و ولایتمدار اصفهان در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار امروز برگزار شد.

راهپیمایان اصفهانی پس از اقامه نماز وحدت‌بخش و دشمن‌شکن جمعه با حضور خود در این راهپیمایی بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را اثبات کردند.

مردم بصیر و شهیدپرور اصفهان با حضور خود در این راهپیمایی بار دیگر نشان دادند که دشمنان و بدخواهان این انقلاب با هیچ نقشه‌ای قادر به کمرنگ کردن روحیه انقلابی‌گری مردم نخواهند بود.

فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مردم اصفهان پس از نماز جمعه امروز بر وحدت همه‌جانبه مردم در برابر استکبار جهانی تأکید کرد.

راهپیمایی دفاع از سپاه پاسداران و همدردی با شهدای سانحه هوایی در کرج

امروز همزمان با مردم سایر استان‌های کشور مردم مؤمن و انقلابی کرج  پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه و جبهه مقاومت و نیز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان سانحه هوایی از مصلای نمازجمعه تا امامزاده حسن(ع) راهپیمایی کردند.

نمازگزاران جمعه کرجی با در دست داشتن پوسترها و دست‌نوشته‌هایی ضمن حمایت خود از سپاه پاسداران، جبهه مقاومت و همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان سانحه هوایی خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و متحدانش در منطقه فریاد زدند.

راهپیمایی دفاع از اقتدارآفرینان و همدردی با خانواده‌ شهدای هواپیمای اوکراینی در استان البرز در شهرستان‌های دیگر البرز هم  به‌صورت باشکوه و منظم برگزار شد و تکریم سپاه پاسداران از اهداف این راهپیمایی بوده است به‌گونه‌ای که مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، شهدا و به‌ویژه سردار رشید اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و تکریم سپاه پاسداران در صحنه حضور یافتند.

راهپیمایی مرزداران ایلامی در دفاع از سپاه پاسداران

ولایتمداران مرزدار ایلامی عصر امروز و در پایان نماز جمعه این هفته ایلام اقدام به راهپیمایی در حمایت از هیمنه‌شکنی آمریکا توسط فرزندان برومند خود در سپاه پاسداران و به تکریم خانواده معزز شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی کردند.

راهپیمایی دفاع از اقتدارآفرینان و همدردی با خانواده‌ شهدای هواپیمای اوکراینی در استان اردبیل برگزار می‌شود

راهپیمان ایلامی که مسیر مصلای امام خمینی(ره) را تا میدان مادر این شهر طی طریق کردند شعارهایی در حمایت از اقدام تاریخی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هیمنه‌شکنی آمریکا را سر داده و اقدام شایسته بازماندگان شهدای هواپیمای اوکراینی را در همنوا نشدن با دشمنان انقلاب و حمایت خود از سپاه پاسداران و تودهنی به جریان‌سازان رسانه‌ای استکبار را توسط خانواده معزز شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را گرامی داشتند.

اعلام انزجار و اخراج  سفیر خبیث انگلیس که در صدد تشتت‌آفرینی در وحدت مردم ایران است از خواسته‌های راهپیمایان ایلامی بود و با شعار مرگ بر انگلیس مرگ بر آمریکا خواسته خود را فریاد زدند.

در این راهپیمایی توهین ترامپ به سردار شهید و نام‌آور تاریخ ایران را با شعار مرگ بر آمریکا را پاسخ و اعلام کردند: ترامپ بداند آنچه لایق خود بوده است به‌زبان آورده است و ما مردم ولایتمدار ایلام همگام با ملت ایران و تحت زعامت مقام عظمای ولایت تا محو اسرائیل و آمریکا می‌جنگیم و خواهیم جنگید و بی‌هیچ تردید، دشمن اصلی ما تا ابد آمریکا خواهد بود و این دشمن به‌تعبیر حضرت امام(ره) آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

راهپیمایی بوشهری‌ها در دفاع از آرمان‎‌های و ارزش‌های انقلاب اسلامی

نمازگزاران بوشهری پس از اقامه نماز جمعه همانند سایر نقاط کشور، در حمایت از سیلی محکم سپاه به آمریکا، حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار، دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، حمایت از مجاهدت مقتدرانه نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و ابراز همدردی با شهدای سانحه هوایی اوکراینی راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی که از مصلای جمعه تا میدان قدس بوشهر برگزار شد شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی حمایت خود را از  آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، شهدا به‌ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و کیان سپاه پاسداران انقلاب به نمایش گذاشتند و یاد شهدای سانحه هوایی پرواز اوکراینی را گرامی داشتند.

سپاه با قدرت و با شهامت، فدایی دین و قیام ملت، سانحه هوایی عزای هر ایرانی مزدور آمریکایی منفور هر ایرانی، شعار دولت ما حمایت از سپاه است، فریاد ملت ما حمایت از سپاه است، دشمن انگلیسی مرگ به نیرنگ تو، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است، سپاه انقلابی حمایتت می‌کنیم، ارتشی دلاور حمایتت می‌کنیم و فرمایش جاوید روح خداست هیچ غلطی نمی‌کند آمریکا، از جمله شعارهایی است که راهپیمایان سر دادند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای در 5 بند قرائت شد که مورد حمایت راهپیمایان قرار گرفت.

راهپیمایی مردم شهرستان‌های تهران در حمایت از اقتدار نظام

مردم ولایتمدار شهرستان‌های استان تهران امروز پس از اقامۀ نماز دشمن‌شکن عبادی ــ سیاسی جمعه، همزمان با مردم سراسر کشور با حضور در راهپیمایی عظیم، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت و بر پشتیبانی از ولایت فقیه و حمایت از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تکریم جان‌باختگان سانحه هوایی پرواز هواپیمای اوکراینی تأکید کردند.

امروز پس از روزها تشدید تنش و اقدامات تروریستی و شیطنت‌آمیز سران استکبار، مردم غیور و شهادت‌طلب شهرستان‌های استان تهران کنار مردم سراسر کشور با مُشت‌های گره‌کرده خود، صلابت خود را در تداوم شعار «هیهات منّا الذلّه»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» مقابل لنز دوربین‌ رسانه‌های دنیا به‌تصویر کشیدند تا سندی بر پایمردی و پایبندی آن‌ها در حمایت از ولایت فقیه باشد.

در این مراسم مردم با در دست داشتن پلاکاردهای شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» بار دیگر نمایشی از وحدت، یکدلی، همبستگی و حمایت از انقلاب اسلامی را به‌نمایش گذاشتند و جنایات و توطئه‌‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس را محکوم کردند.

حضور پرشور مردم در حمایت از نظام و صلابت ایران در خراسان جنوبی

بار دیگر مردم خراسان جنوبی و همیشه در صحنه بیرجند بعد از صفوف فشرده و منظم نماز جمعه در حمایت از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران به‌پاس رشادتهای سپاه راهپیمایی کردند.

در این  راهپیمایی زن، مرد، پیر و جوان، کنار هم با مشتهای گره‌کرده و کوبنده شعارهای استکبارستیزی را فریاد زدند شعارهایی که برگرفته از ایمان، عقیده و باورشان بود.

آری، امروز مردم استان در حمایت از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران و به‌پاس چهل سال رشادت‌های سپاه که کنار نیرو‌های دیگر آرامش و امنیت را به مردم سرزمینمان هدیه کردند، بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.

اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، حمایت خود را از اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار اعلام داشتند.

مردم بیرجند و تمامی شهرستانهای استان امروز همزمان با سراسر کشور و پس از پایان یافتن خطبه‌های نماز جمعه راهپیمایی باشکوهی را رقم زدند.

جمع کثیری از مردم خراسان جنوبی در این راهپیمایی شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر استکبار را سر دادند.

راهپیمایان در این مراسم با حمل پلاکاردهایی حمایت خود را از جبهه مقاومت نشان دادند و از سوی دیگر ضمن برائت از استکبار جهانی و آمریکایی‌ها، خشم خود را از اقدامات اخیر آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها نشان دادند.

امروز این مردم آمده بودند تا بگویند ترامپ دیوانه قمارباز تو چه تحریم و چه تهدیدمان کنی، اما دست از مبارزه، مقاومت، ولایت برنمی‌داریم، این مردم انقلابی آمده بودند تا بگویند ترامپ قاتل اگر به‌خیال خود حاج قاسم ما را به شهادت رساندی تا جبهه مقاومت تعطیل شود، اما خیالی باطل است.

مردم مشهدمقدس در حمایت از جبهه مقاومت راهپیمایی کردند

مردم مشهدمقدس امروز همزمان با سراسر کشور و پس از پایان یافتن خطبه‌های نماز جمعه راهپیمایی باشکوهی را رقم زدند.

راهپیمایی امروز مردم مشهدمقدس در حمایت از جبهه مقاومت با حضور گسترده زائران و مجاوران و نمازگزاران جمعه مشهدمقدس برگزار شد.

جمع کثیری از مردم مشهد در این راهپیمایی شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر استکبار را سر دادند.

راهپیمایان در این مراسم با حمل پلاکاردهایی حمایت خود را از جبهه مقاومت نشان دادند و از سوی دیگر ضمن برائت از استکبار جهانی و آمریکایی‌ها، خشم خود را از اقدامات اخیر آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها نشان دادند.

راهپیمایی مردم خراسان شمالی در دفاع از سپاه پاسداران

راهپیمایی پرشور مردم استان خراسان شمالی در پاسداشت سردار سرافراز سپاه اسلام٬ سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گرامیداشت شهدای هواپیمای اوکراینی و دفاع از اقدامات سپاه پاسداران ظهر امروز و بعد از آیین نماز جمعه برگزار شد.

در این راهپیمایی هزاران نفر از مردم بجنورد پس از اقامه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور در بلوار مصلی بجنورد٬ عمق کینه و عصبانیت خود را استکبار جهانی و ایادس داخلی به تصویر کشیده و خواهان روشن شدن همه زوایای حادثه هواپیمای اوکراینی شدند.

 راهپیمایان بجنوردی که از همه اقشار و گروه‌ها در آن حضور داشتند٬ با شعارهای «مرگ بر آمریکا»٬ «مرگ بر اسرائیل» و «شهیدان شهیدان راهتان ادامه دارد» بر تبعیت و همراهی خود با  آرمان‌های نظام مقدس اسلامی تاکید کرده و با شعار برادر سپاهی، حمایتت می‌کنیم، از اقدامات بازدارنده سپاه، تشکر کردند.

اقشار مختلف مردم استان خراسان شمالی که تصاویری از شهید سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند در طول مسیر راهپیمایی با چشمانی اشکبار با خانواده معظم شهدای هواپیمای اوکراینی ابراز همدردی کرده و از مسئولان نظام و نیروهای مسلح خواستند همه ابعاد این حادثه را نمایان سازند.

مردم استان سمنان در دفاع از حریم ولایت راهپیمایی کردند

امروز مردم سراسر استان سمنان حماسه‌ای دیگر آفریدند و با حضور حداکثری و پرشمار خود در راهپیمایی پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته هم‌زمان با سراسر کشور حمایت خود را از حریم ولایت و تکریم بازماندگان حادثه هواپیمایی اوکراین اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم استان سمنان و از گروه‌های سنی مختلف از پیر تا جوان و زن و مرد امروز به میدان آمدند تا به دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بگویند هرگز دست از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس این نظام و انقلاب برنخواهند داشت.

وحدت و انسجام ملی، ولایتمداری، دشمن‌شناسی، استکبارستیزی، بصیرت و آگاهی پیام‌های بود که امروز مردم این استان ولایتمدار با فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «این‌همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» به گوش جهانیان رساندند.

مردم شهیدپرور سراسر این استان از میامی، شاهرود، دامغان، سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، آرادان، ایوانکی، گرمسار همه و همه امروز همچون همیشه محکم و پرشور به صحنه آمدند تا عشق و ارادت خود را به انقلاب، رهبری، نظام و ارزش‌های و آرمان‌های والای آن به تصویر بکشند.

برگزاری راهپیمایی اقتدار جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار در قم

راهپیمایی اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار با حضور اقشار مختلف مردم و خیل عظیم نمازگزاران قمی برگزار شد.

نمازگزاران جمعه قم پس از اقامه نماز جمعه به امامت آیت‌الله سعیدی از مصلی قدس به سمت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در حمایت از اقدام با صلابت و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکست هیمنه پوشالی آمریکا، پاسداشت مجاهدت‌های نیروهای مسلح و همدردی و تکریم خانواده‌های داغدار سانحه هوایی و محکومیت هتاکی بی‌شرمانه راهپیمایی کردند.

در این مراسم با شکوه، مردم با حمل پلاکاردهایی شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند و در حالی‌ که تصاویر شهید سردار سلیمانی و سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه را در دست داشتند، حمایت خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش از سوی آمریکای تروریست و جنایتکار را محکوم کردند.

فریاد «مرگ بر آمریکا» در حمایت از سپاه در کاشان طنین انداز شد

مردم کاشان به‌ منظور حمایت از مولفه‌های قدرت، صلابت نظام و سپاه پاسداران به‌ویژه نیروی هوا و فضای سپاه، تکریم شهدای سانحه هوایی و انزجار و نفرت از آمریکای جنایتکار بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه راهپیمایی کردند.

پیر و جوان با حضور خود حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه نیروی هوا فضا سپاه را اعلام کرده و به خانواده‌های داغدار حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی عرض تسلیت گفتند و انزجار خود را از آمریکا، اسرائیل و مستکبران جهان با مشت‌های گره کرده نشان دادند.

سیدجواد ساداتی نژاد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن اشاره به حضور پرشور مردم کاشان در این راهپیمایی اظهار داشت: مردم دارالمومنین کاشان بار دیگر با حضور خود نشان دادند همواره تا پای جان برای تحقق آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی کام مردم را تلخ کرد، افزود: این اتفاق موجب شد تا دشمن به بهانه آن اقدام غرورآفرین سپاه را تحت‌الشعاع قرار دهد اما بصیرت خانواده‌های داغدار این حادثه تمامی توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرد و بار دیگر مشت محکمی به دهان مستکبران زدند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مردم ایران به ویژه مردم دارالمومنین کاشان ویژه حضور پرشور خود در بزنگاه‌ها و برهه‌های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشت: ملت ایران بار دیگر در 22 بهمن و انتخابات پیش رو حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند و با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

به گزارش تسنیم در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای در پنج بند قرائت شد به نحوی که خروج آمریکا از منطقه خاورمیانه را حداقل اقدام در راستای ترور سردار شهید سلیمانی اعلام کرده و با قدردانی از جانفشانی نیروهای مسلح اقدامات اخیر به منظور خدشه‌دار کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

راهپیمایی کردستانی‌ها در حمایت از اقتدار نظام و سپاه پاسداران

راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجاهدت مقتدرانه نیروهای مسلح در پاسخ سخت به آمریکا، همدردی با خانواده‌های داغ دیده سانحه هوایی و محکومیت جنایات آمریکا، خباثت انگلیس و فتنه‌گران منافق پس از اقامه نماز وحدت بخش و دشمن‌شکن جمعه امروز، با حضور مسئولان ارشد استانی و اقشار مختلف مردم در سراسر استان کردستان برگزار شد.

این مراسم در سنندج از مقابل مسجد جامع به سمت میدان انقلاب اسلامی با حضور گسترده و باشکوه نمازگزاران، اقشار مختلف مردم مومن و متدین، مرد و زن، پیر و جوان، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون برگزار شد؛ شرکت‌کنندگان با مشت‌های گره کرده و سر دادن شعارهای «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو، خون جوانان ما میچکد از چنگ تو»؛ «فریاد ملت ما حمایت از سپاه است»؛ «سپاهی قهرمان، حمایتت می‌کنیم»؛ «ترامپ برشکسته، سپاه نمی‌شود خسته»؛ «الله اکبر»؛ «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»؛ «مرگ بر آمریکای مردم‌فریب»؛ «مرگ بر آمریکا»؛ «مرگ بر اسرائیل»؛ «مرگ بر انگلیس»؛ «مرگ بر آل‌سعود خائن» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» بار دیگر انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و حمایت و پشتیبان از نظام و رهبری را به گوش جهانیان رساندند.

بر اساس گزارش‌های ارسالی خبرنگاران تسنیم از سراسر استان کردستان، امروز همه مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای این خطه از سرزمین کشور با حضور پرشور در راهپیمایی ضدآمریکایی، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و حمایت از اقتدار نظام؛ فریاد برائت از آمریکای جنایتکار را سر داده و با خلق حماسه‌ای ماندگار، مشت محکمی بر دهان ترامپ خونخوار زدند.

حمایت قاطع کرمانی‌ها از اقتدار و صلابت نظام

مردم انقلابی و داغدار کرمان که این روزها در غم از دست دادن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزادار است با حضور حماسی خود فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

کرمانی‌ها امروز در راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام همانند مردم سایر کشور آمریکای جنایتکار و همپیمانانش در منطقه را عامل تفرقه مسلمانان دانستند و با مشتهای گره کرده خروج آمریکا از منطقه و جغرافیای اسلام را خواستار شدند.

به گزارش تسنیم در این راهپیمایی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمد جواد فدایی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمان همراه بود، مردم با سر دادن شعارهایی حمایت قاطع خود از سپاه پاسداران و عملکرد آن در پاسخ به اقدام تروریستی آمریکا را اعلام کردند.

در این راهپیمایی مردم انقلابی و ولایت‌مدار کرمان بعد از نماز جمعه این هفته همزمان با مردم سراسر کشور در دفاع از آرمان‌های انقلاب، ولایت فقیه، شهدا و تکریم جان‌باختگان سانحه هوایی راهپیمایی کرده و هر گونه توهین و هتک حرمت به به ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

راهپیمایی حمایت از صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران در یاسوج

راهپیمایی حمایت از صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نمازگزاران شرکت کننده در این راهپیمایی با پیمودن مسیر دو کیلومتری از مصلی تا مسجد صاحب الزمان این شهر  ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار را نیز محکوم کردند.

شعارهای که در این راهپیمایی از سوی شرکت کنندگان سر داده شد شامل الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر منافق، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، ای رهبر آزاده آمده‌ایم آماده، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، نه تسلیم نه سازش نبرد با آمریکا، سپاهیان حیدریم پیرو امر رهبریم، سپاهی فداکار ای قهرمان ایثار و ما حامی تو هستیم کوری چشم کفار بوده است.

به گزارش تسنیم، در پایان این راهپیمایی قطعنامه 5 ماده‌ای قرائت که شرکت کنندگان با سردادن فریاد الله اکبر خامنه‌ای رهبر مفاد آن را تایید کردند.

راهپیمایی پرشور مردم گلستان در حمایت از اقتدار جمهوری اسلامی ایران

راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکا ظهر امروز پس از اقامه نمازجمعه در شهرهای مختلف استان گلستان برگزار شد.

این راهپیمایی در گرگان هم بعد از اقامه نماز از مصلی نمازجمعه  به سمت چهاراه شهدا انجام شد.

شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مولفه قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظان نظم و امنیت عمومی اعلام کردند.

راهپیمایی مردم گیلان در حمایت از سپاه

مردم گیلان امروز پس از نماز جمعه با حضور گسترده خود در راهپیمایی ضمن محکوم کردن تحرکات مختلف از سوی معاندان و سوء‌استفاده‌گری‌های دشمنان بار دیگر حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده و با خانواده شهدای سانحه هواپیما نیز ابراز همدردی کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخواسته از دل مردم است و هرگز جدای از ملت ایران نبوده و در طول این سال‌ها در پاسداری از نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرد و همواره در مقابل توطئه‌های گوناگون دشمنان استقامت کرده است.

پاسخ کوبنده و حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق که مورد انتظار مردم ایران و آزادگان جهان بود باعث شد که گوشه‌ای از آلام مردم مسلمان و آزاده منطقه در به شهادت رسیدن فرماندهان جبهه مقاومت التیام پیدا کند.

همزمان با پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به جنایت آمریکا، سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین در آسمان کشورمان که جان‌باختن تعدادی از جوانان نخبه و به عزا نشستن خانواده‌ها و بستگان آنها را در پی داشت آن‌قدر تلخ و ناگوار بود که مردم را به سوگ خود نشاند.

اما در این میان عده‌ای از آب گل‌آلود ماهی گرفتند و زمانی که ایران از غم سردار دل‌ها و شهدای سانحه هواپیما ماتم‌سرا شده بود به خیابان‌ها آمدند و با اهانت به تصویر شهدای جبهه مقاومت دست در دست دشمن گذاشتند تا به این شکل از سپاه و مبارزه همیشگی آن با جبهه کفر، نفاق و نفوذ‌ انتقام گرفته و مقابله کنند.

بررسی‌ها در رابطه با سانحه تلخ هواپیما هنوز در حال انجام است اما عده‌ای چشم و گوششان را به سمت رسانه‌های بیگانه آمریکایی و انگلیسی گرفته‌اند که بیش از هر زمان دیگری به دلیل در هم کوبیدن پایگاه عین‌الأسد، کینه سپاه پاسداران را به دل دارند.

کسی غم بزرگ جان باختن سرمایه‌‌های این کشور در سانحه هواپیما را کتمان نمی‌کند اما گره زدن آن با اغتشاش مجدد و فتنه‌گری نه‌تنها مطالبات به‌حق خانواده‌های داغدار را به محاق‌ می‌برد بلکه محملی‌ برای سوء استفاده کنندگان می‌‌شود.

ترامپ اخیراً با بیان سخنانی به شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی توهین کرد و پاسخ ما به او همان پاسخ میثم تمار به ابن مرجانه است که گفت «این خاصیت حرامزاده است که با تحقیر و تهمت دشمنانش را آزار دهد» بنابراین شکی نداریم که عاقبت ترامپ قمارباز متفاوت از ابن مرجانه نیست.

مردم این روزها با حضور میلیونی خود در فضای مجازی از سردار حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند و بصیرت خود را نسبت به سوءاستفاده‌گری‌‌های دشمن و توطئه‌های آنان نشان دادند.

مردم در حمایت از سردار حاجی‌زاده در فضای مجازی نوشتند «سردار سرت را با افتخار بلند کن، تو در معرض امتحانی سخت قرار داشتی و در این امتحان سربلند بیرون آمدی وقتی عذرخواهی کردی با اینکه تقصیری نداشتی و آن زمان که گفتی آبرویم را با خدا معامله کردم».

دشمن امروز به وضوح فهمیده است که در مقابل جمعیت یکپارچه و میلیونی جمهوری اسلامی عددی نیست و این درس فراموش‌نشدنی را بعد از شهادت سردار سلیمانی از خروش حماسی و بی‌نظیر مردم علیه آمریکا آموخته‌اند.

برپایی راهپیمایی مردم دیار علویان در حمایت از سپاه و نظام اسلامی

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان مازندران امروز پس از اقامه نماز جمعه در مراسم راهپیمایی پرشور برای حمایت از ولایت‌فقیه، ابراز همدردی با خانواده شهید سلیمانی، شهدای مقاومت و شهدای سانحه هوایی هواپیمایی اوکراین و جان‌باختن جمعی از هموطنان شرکت کردند.

مردم استان علوی‌تبار مازندران با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس حمایت قاطع خود را از مقام معظم رهبری و سپاه اعلام کردند.

این برنامه با هدف حمایت قاطعانه از ولایت و رهبری و مولفه‌های قدرت به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همدردی با خانواده جان‌باختگان حادثه سرنگونی هواپیمای بوئینگ اوکراینی، هشداری به ساختارشکنان، برهم زنندگان نظم و امنیت و مزدوران داخلی و خارجی و ایادی استکبار برگزار شد.

در این راهپیمایی بر حمایت قاطعانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی تاکید شد.

راهپیمایی مردم سرزمین آفتاب در حمایت از اقتدار نظام

نمازگزاران جمعه در اراک، مردم کلانشهر ارک پس از اقامه نماز جمعه به امامت آیت‌الله دری نجف آبادی از مصلی بیت المقدس اراک به سمت خیابان سلمان فارسی در حمایت از اقدام با صلابت و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکست هیمنه پوشالی آمریکا، پاسداشت مجاهدت‌های نیروهای مسلح و همدردی و تکریم خانواده‌های داغدار سانحه هوایی و محکومیت هتاکی بی‌شرمانه راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه از مسیر مصلی بیت‌المقدس اراک آغاز و به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی ادامه داشت که البته این راهپیمایی سراسری در حمایت مردمی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنه پوشالی طاغوت اعظم، آمریکای جانی برگزار شد.

نمازگزاران اراکی پس از اقامه نماز جمعه، همانند سایر نقاط کشور، در حمایت از سیلی محکم سپاه به آمریکا، حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار، دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ، حمایت از مجاهدت مقتدرانه نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و ابراز همدردی با شهدای سانحه هوایی اوکراینی راهپیمایی کردند.

شعارهای که در این راهپیمایی از سوی شرکت کنندگان سر داده شد شامل الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر منافق، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، ای رهبر آزاده آمده‌ایم آماده، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، نه تسلیم نه سازش نبرد با آمریکا، سپاهیان حیدریم پیرو امر رهبریم، سپاهی فداکار ای قهرمان ایثار و ما حامی تو هستیم کوری چشم کفار بوده است.

به گفته سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، هدف از برگزاری این راهپیمایی پشتبانی از مولفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه‌توز کشور و پاسداشت مجاهدت‌های خالصانه و شبانه‌روزی نیروهای مسلح ارزشی و مردمی جمهوری اسلامی ایران خاصه سپاه مقتدر و مایه مباهات پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ شرایط ناشی از سقوط هواپیمای مسافربری و موج‌سواری رذیلانه سردمداران خون‌آشام شیطان بزرگ و مزدوران منطقه‌ای آن است و همچنین ابراز و اعلام همدردی و تکریم خانواده‌های داغدار توام با محکومیت هتاکی‌های بی‌شرمانه ساختارشکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس مکار و روباه‌صفت بوده است.

به گزارش خبرنگاران خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان مرکزی، راهپیمایی اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار با حضور اقشار مختلف مردم و خیل عظیم نمازگزاران در سراسر استان مرکزی با حضور مردم ولایت مدار استان از خمین زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تا سرزمین مفاخر فراهان٬ از شهر علم و ادب تفرش تا سرزمین یاقوت‌های سرخ ساوه٬ از قطب گل و گیاه تا سرزمین سرسبز شازند٬ از شهرکهن آشتیان تا کمیجان و خنداب قهرمان برگزار شد.

مردم یزد حمایت قاطع خود از اقتدار نظام و سپاه را اعلام کردند

جمع با شکوهی از مردم یزد امروز ظهر و پس از اقامه نماز جمعه که به امامت آیت الله سیدمحمدجواد آیت اللهی امام جمعه موقت یزد برگزار شد، راهپیمایی با شکوهی را در حمایت از اقتدار نظام برگزار کردند.

در این مراسم که با شعارهای کوبنده و بلند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر منافق» آغاز شد، مردم یزد تاکید کردند که شعار مرگ بر آمریکا تا زمانی که جنایت های این کشور در جهان ادامه دارد، بلند و کوبنده خواهد ماند.

مردم یزد در این راهپیمایی که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سالهای پس از انقلاب همیشه حافظ منافع نظام بوده و اقتدار امروز کشور را مدیون آنها هستیم، حمایت قاطع و همیشگی خود از این نهاد را اعلام کردند.

تعداد زیادی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن همدردی با خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، تاکید کرده بودند که اجازه نمی دهند دشمن از این داغ بزرگ ملت ایران برای ایجاد تفرقه و جدایی بین مردم و نظام و ضربه زدن به سپاه و انقلاب استفاده کند.

انتهای پیام/ح

نظر شما