شناسهٔ خبر: 37660004 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه دهدشت، چرام و لیکک؛

تاکید بر پشتیبانی قاطع مردم از نیروهای نظامی

خبرگزاری صداوسیما

ائمه جمعه شهرهای دهدشت، چرام و لیکک بر پیشتیبانی قاطع مردم از نیروهای نظامی و انتظامی تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

تاکید بر پشتیبانی قاطع مردم انقلاب از نیروهای نظامیبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه بویراحمد، امام جمعه موقت دهدشت در خطبه های امروز نماز این شهر با اشاره به در پیش بودن روز غزه و مقاومت گفت: دین اسلام کامل ترین دین است و انسان ها را به ایستادگی و مقاومت فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی تشویق می کند.
حجت‌الاسلام عبدالمطلب تقوی افزود: امروز دشمن به واسطه خدمات ارزشمند سپاه پاسداران که حضرت امام(ره) آن را برای حفاظت از انقلاب اسلامی غرس کرده، ذلیل شده است.
وی با اشاره به رشادت های پاسداران در میدان های مختلف اقتصادی، سیاسی و نظامی ادامه داد: دست نیروهای مسلح را باید ببوسیم چرا که اینها برای ما اقتدار به ارمغان آورده اند.
امام جمعه موقت شهر دهدشت با قدردانی از خدمات ده ساله حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه سابق این شهر گفت: امیدواریم بتوانیم از وجود این روحانی گرانقدر به عنوان پدر معنوی استان به خوبی بهره مند شویم.
نماز جمعه چرام؛
تاکید بر پشتیبانی قاطع مردم انقلاب از نیروهای نظامیامام جمعه موقت چرام هم در جمع نمازگزاران این شهر گفت: شهید سپهبد سلیمانی اقتدار ملی و بین المللی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماد غرور هر ایرانی بود.
حجت الاسلام مجتبی فرهمند با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: پیش از رای دادن، باید انتخاب آگاهانه داشته باشیم، و با یک انتخاب نادرست، برای دنیای دیگران قیامت خودمان را خراب نکنیم.
وی با تاکید بر پرهیز از تخریب، دروغ و تهمت در عرصه انتخابات ادامه داد: انتخاب نماینده ای که قادر به تصمیم گیری درست نیست و در طرح یا رد لوایح مجلس اثری ندارد خیانت به ملت و کشور است.
وی گفت: انتخاب فرد اصلح و دلسوز انقلاب و نظام، امتحانی برای سازندگی ایران اسلامی است.
امام جمعه چرام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری تهران–اُکراین گفت: باید مواظب توطئه های دشمنان برای تضعیف نظام و انقلاب باشیم.
نماز جمعه شهر لیکک؛
تاکید بر پشتیبانی قاطع مردم انقلاب از نیروهای نظامیامام جمعه شهر لیکک هم با بیان اینکه برپایی با شکوه نماز جمعه موجب ناامیدی دشمنان می‌شود گفت: حضور در این پایگاه معنوی و سیاسی به منظور تقویت دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی تاثیر به سزایی دارد.
حجت الاسلام افروغی افزود: تحولات اخیر در منطقه و ترور سردار سلیمانی ضربه ای جبران ناپذیر به استکبار زده است.
وی ادامه داد: اخراج نیروهای آمریکایی از مهمترین دستاوردهای خون سردار دلها شهید سلیمانی است.
خطیب جمعه لیکک اضافه کرد: کار بزرگ سپاه پاسداران در انتقام از آمریکا نشان داد با دستور رهبری ایران توان مقابله با هر گونه اقدام دشمنان را دارد.
حجت الاسلام افروغی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و مسئولان باید به موضوع رد و یا تایید صلاحیت کاندیداها از سوی شورای نگهبان تمکین کنند.
وی به تیر اندازی در برخی مراسم جشن و فاتحه اشاره کرد و از مردم خواست به منظور برقراری هرچه بهتر امنیت در شهر با نیروهای امینتی همکاری و از این اقدام خودداری کنند.


نظر شما