شناسهٔ خبر: 37659895 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:

اجازه نمی‌دهیم به میزبانی‌های ایران خدشه وارد شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب که نباید برابر سیاسی‌کاری‌های جدید کوتاه آمد، گفت: ایران امن‌ترین کشور در خاورمیانه و غرب آسیا است و اجازه نمی‌دهیم به میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا خدشه وارد شود.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعه گرفته شدن میزبانی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ایران تاکنون با امنیت کامل از تیم‌های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کرده‌است. برگزاری باشکوه فینال لیگ قهرمانان آسیا که با همکاری همه مسؤولان انجام شد و تحسین ای اف سی در مراسم اخیر قرعه‌کشی لیگ قهرمانان را به همراه داشت، شاهدی بر این موضوع است. به هیچ وجه نه کوتاه خواهیم آمد و نه اجازه می‌دهیم که به میزبانی تیم‌های ایرانی خدشه وارد کنند.

انصاری‌فرد ادامه داد: نمی‌دانم که این جوسازی برخی در کویت تا چه حد صحت دارد ولی اگر صحت داشته باشد و ما کوتاه بیاییم و آنها بگویند در ایران بازی نمی‌کنیم اشتباه بزرگی است. یک روز مقابل عربستانی‌ها کوتاه آمدیم و الان هم اگر در قبال بازی استقلال کوتاه بیاییم، فردا این موضوع گریبان پرسپولیس و تیم‌های دیگر را هم می‌گیرد. باید جلوی این موضوع بایستیم و اجازه ندهیم که کشورهای دیگر از طریق فوتبال و به بهانه‌های واهی امنیت کشور را زیر سؤال ببرند.

وی همچنین گفت: در خاورمیانه و غرب آسیا هیچ جا امن‌تر از ایران نیست. وزیر ورزش هم تضامین لازم را به AFC اعلام کرده و ما هم در باشگاه پرسپولیس پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم. قویا باید جلوی این مسائل ایستاد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس در همان سالی که به فینال آسیا رفت متاسفانه بازی‌های زیادی را در کشور ثالث انجام داد. بازیکنان تیم خسته شدند و چند بازی در مراحل حذفی در کشورهای دیگر انجام شد و تیم از حمایت هواداران خود محروم شد. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است و امنیت کامل در ایران برقرار است و باید جلوی شیطنت‌ها ایستادگی کرد و هوشیار بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: این حق تیم‌های ایرانی است که از حضور تماشاگرانشان بهره ببرند. این راهی است برای تضعیف فوتبال ایران و جریانات سیاسی در آن دخیل است، ‌اما فکر می‌کنم بهتر است AFC به سابقه خوب ایران در برگزاری بازی‌های بین‌المللی نگاه کند و در برابر هرگونه جوسازی و ادعاها و درخواست‌های غیرواقعی بایستد.

نظر شما