شناسهٔ خبر: 37659865 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راهپیمایی بزرگ مردم سمنان در حمایت از اقتدار انقلاب به روایت تصاویر

مردم انقلابی سمنان امروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی بزرگ حمایت از اقتدار نظام شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، راهپیمایی بزرگ حمایت از اقتدار انقلاب اسلامی، امروز با حضور پرشور مردم سمنان در خیابان امام خمینی (ره) این شهر تا چهارراه مازندران سمنان برگزار شد.

سمنانی‌ها امروز با خانواده‌های شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ابراز همدردی کرده و با فریادهای مرگ بر فتنه‌گر، اقدام هنجارشکنان را در روزهای اخیر محکوم کردند.

سمنان| راهپیمایی مردم سرخه در حمایت از ولایت و اقتدار سپاه برگزار شد

راهپیمایی مردم سرخه بعدازظهر امروز در حمایت از اقتدار و صلابت نظام در برابر آمریکای جنایتکار برگزار شد.

این راهپیمایی در راستای بزرگداشت مصیبت جان‌باختن جمعی از هم‌وطنان در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری، پاسداشت مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور و سپاه سرافراز و فرماندهان جان‌برکف آن بود.

راهپیمایان همچنین از رشادت‌های سپهبد سلیمانی تجلیل کردند و حمایت خود را از محور مقاومت اسلامی و از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب‌ اسلامی در شکستن هیمنه پوشالی آمریکای خبیث پس از اقامه نماز جمعه اعلام کردند.

انسجام ملت ایران در دفاع از ارزش‌های نظام از بین نمی‌رود

امام‌جمعه سرخه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در سرخه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان عزت و اقتدار یافته است.

حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی بصیر با اشاره به توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون اظهار داشت: مردم ولایتمدار، شهیدپرور و انقلابی سرخه همگام و هم‌صدا با دیگر ملت همیشه در صحنه ایران امروز آمده‌اند تا از رهبری، نظام، نیروهای ارزشی و انقلابی مسلح کشور به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام کنند و بگویند احدی نمی‌تواند وحدت و انسجام این ملت را در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام از بین ببرد.

ملت ایران مدافع ولایت و ارزش‌های انقلاب و نظام است

فرماندار سرخه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در سرخه گفت: توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های استکبار جهانی در رأس آنها آمریکای جنایتکار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایان‌ناپذیر است.

علی‌محمد مؤیدی زاده افزود: ملت ایران، ملتی همیشه در صحنه و پیرو و مدافع ولایت و ارزش‌های انقلاب و نظام بوده و هستند و هرگز به دشمنان اجازه نخواهند داد احدی به این مرزوبوم و ارزش‌ها و آرمان‌هایش دست‌درازی کند.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور سرخه نیز همگام با مردم سراسر کشور امروز به میدان آمدند تا پشتیبانی خود را از ولایت و ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اعلام کنند.

به گزارش تسنیم، مسیر راهپیمایی در سرخه از حسینیه شهدای این شهر به سمت مسجد ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

عکس از محمدرضا خزر

انتهای پیام/ ت

نظر شما