شناسهٔ خبر: 37659834 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ائمه جمعه باشت و دوگنبدان

شهید سلیمانی عامل انسجام و وحدت ملت ایران

خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه باشت: دشمن نمیفهد کسی که در راه خدا شهید می شود، خونش به اجتماع حیات مضاعف می بخشد و ملتی را به هم نزدیک می کند.

صاحب‌خبر -
 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،
شهید سلیمانی عامل انسجام و وحدت ملت ایرانخطیب موقت جمعه باشت در جمع نمازگزاران امروز این شهر با بیان اینکه هفته گذشته براثر بارش های سیل آسا درسیستان وبلوچستان متاسفانه عده ای از هموطنان عزیز گرفتار شدند گفت:ازهمه کسانیکه به هرنحوی کمک کردند تشکر می شود وتقاضا داریم مردم کمکهای نوعدوستانه خودرا ادامه دهند. 
حجة الاسلام بلادی با اشاره به حوادث دوهفته اخیردر کشور افزود: این حوادث با فتنه ترور سرداران سپاه اسلام شروع شد که هدفش محک زدن ایران اسلامی وجبهه مقاومت بود ودیدند که تیرشان به سنگ خورد.
وی گفت: دشمن نمیفهد کسی که برای خدا قدم بردارد خدایی میشود وخونش به اجتماع حیات مضاعف می بخشد، مردم را به هم نزدیک میکند ودیدیم که همه خواهان خون شهید شدند.
امام جمعه موقت شهر باشت ادامه داد: دلاوران غیور سپاه اسلام دردل شب به قلب دشمن زدند و در سیاهی شب چشم شیر(عین الاسد) راکور کردند.
حجه الاسلام بلادی با بیان اینکه دشمن زخم خورده بیکار ننشست وفتنه پشت فتنه ایجاد کرد افزود: فتنه ها درفضای مجازی وحقیقی علیه دلاورمردان سپاه شروع شد وبعضی ها نفهمیدند و وارد فتنه شده و با بی انصافی دشمنان را همراهی کردند.
خطیب موقت باشت گفت:باید بیدار باشیم وامروز روز وحدت واتحاد وهمبستگی است اصلاح طلب واصول گرا نداریم همه یکی هستیم.
شهید سلیمانی عامل انسجام و وحدت ملت ایرانامام جمعه موقت دوگنبدان هم در خطبه های امروز نماز این شهر گفت: یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بایدبرای همیشه گرامی داشته شود.
حجت الاسلام صفایی با بیان اینکه دشمنان خیلی تلاش کرده و می کنند تا بین امت اسلامی اختلاف ایجاد کنند افزود: برخی کشورهای منطقه هم پیمان آمریکای خبیث هستند و دشمن دهها سال است که بین کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس این دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب اسلامی ،فضایی ایجاد کرده که همه آمدند و شهر به شهر تشییع باشکویی برگزار کردند که موجب اتحاد و انسجام بین امت های اسلامی شد.
امام جمعه موقت دوگنبدان با بیان اینکه بترسیم از آن روزی که دو دستگی و چند دستگی ایجاد شود گفت: متاسفانه  حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی کام ملت را تلخ کرد و فضا را برای موج سواری معاندان نظام فراهم کرد.
صفایی اضافه کرد: این روزها دشمن حمله به سپاه پاسداران را در برنامه قرار داده و باید ملت هوشیار باشد و دشمن بداند که خون حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش خواهد جوشید.
امام جمعه موقت دوگنبدان گفت: عده ای در مقابل دانشگاهی در تهران با توهین به تمثال شهیدحاج قاسم سلیمانی دل دشمن را شاد کردند.
وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج انتخاب کردند که از طرف مردم شریف گچساران به این بزرگوار تبریک و از زحمات آیت الله ملک حسینی و سید علی اصغر حسینی هم قدردانی می کنیم.

نظر شما