شناسهٔ خبر: 37659795 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شرایط سخت تردد مانع از امداد رسانی در برخی از مناطق نیکشهر

بخشدار مرکزی نیکشهر می گوید: امداد رسانی به روستا‌های منطقه گرگان به دلیل شرایط سخت تردد و سردی هوا به سختی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: خیرین و نهاد‌های حمایت کننده کمک‌های خود را به پروژه‌های زیر ساختی راه، شبکه‌های آبرسانی و ارتباط مخابراتی در روستا‌ها اختصاص دهند.

عیسی بلوچی دهیار روستای سهرکلوت  نیز گفت: ۱۴ روستای منطقه گرگان به دلیل صعب العبور بودن و سختی تردد در این مسیر امداد رسانی لازم صورت نگرفته است

او  افزود: نیرو‌های امدادی به دلیل شرایط سخت راه‌ها به این منطقه اعزام نشده اند و در ۷ روستای منطقه گرگان مسیر پیاده روی مردم نیز در شرایط سخت قرار دارد

مصطفی سابکزئی مشاور رسانه‌ای بخشدار مرکزی نیکشهر هم در این باره گفت: در خیلی از روستا‌های شهرستان نیکشهر به دلیل نبود زیر ساخت‌های ارتباطی و قرار گرفتن آن‌ها در مسیر رودخانه‌های فصلی در هنگام بارش‌های سیل آسا ارتباط اکثر روستا‌ها به طور کامل مسدود می‌شود.

او  گفت: تکمیل پروژه‌های راه‌های ارتباطی و ترمیم آن‌ها از مهم‌ترین اولویت‌ها و مطالبات مردم روستایی در شهرستان نیکشهر است.

انتهای پیام/ع

نظر شما