شناسهٔ خبر: 37659748 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع اقلام اهدایی کارکنان صندوق کارآفرینی امید در نیکشهر

۲ محموله اهدایی کارکنان صندوق کار آفرینی امید کشور با حضور علی ربیعی رییس هیات مدیره و اصغر نوراله زاده مدیرعامل این صندوق در مناطق سیلزده نیکشهر توزیع شد.

صاحب‌خبر -

توزیع اقلام اهدایی کارکنان صندوق کارآفرینی امید در نیکشهربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده نیکشهر گفت: ارزش ریالی این اقلام ۶۰ میلیون تومان است که شامل برنج، آرد گندم، مواد شوینده، چای، قند، پنیر، روغن، آب آشامیدنی، کنسرت ماهی و لوبیا و لوازم بهداشتی می‌شود.

اصغر نوراله زاده اظهار داشت: حمایت صندوق کارآفرینی امید از مردم مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان تا برگشتن به شرایط عادی ادامه خواهد داشت.

او همچنین بر تکمیل کسب و کار‌های کوچک در این مناطق تاکید کرد.

هشت روز است که همچنان سیل سیستان و بلوچستان تیتر نخست بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده است. این روز‌ها سیستان و بلوچستان محل آمد و شد مدیران و مسئولان ارشد کشور است که می‌خواهند ضمن بازدید از مناطق سیل زده، عمق فاجعه‌ای را که در جنوب شرق ایران رخ داده از نزدیک مشاهده و برای تسریع در امدادرسانی و حل مشکلات هموطنان این خطه از میهن اسلامی تلاش کنند.

علاوه بر رئیس مجلس شورای اسلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو، ورزش و جوانان و بهداشت و درمان که در روز‌های گذشته میهمان این استان بودند از شب گذشته تا کنون نیز ۴ تن از اعضای هیات دولت به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان سفر و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده و بررسی کردند.

انتهای پیام/ع

 

نظر شما