شناسهٔ خبر: 37659676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه مشگین‌شهر از خدمات سپاه تجلیل کرد

اردبیل - ایرنا- امام جمعه مشگین‌شهر تقدیم بیش از ۴۱ هزار شهید توسط سپاه را دلیلی بر ایمان ،غیرت ولایت‌مداری و مردم‌داری این نیرو دانست و از خدمات ارزنده سپاه در عرصه‌های مختلف نظامی ، عمرانی و سیاسی قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه مشگین‌شهر همچنین با تمجید از اقدام ارزنده و شجاعانه سپاه در موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد این کار را موجب درهم  شکستن ابهت پوشالی آمریکا پس از ۸۷ سال در جهان دانست.

وی همچنین با تشریح بخشی از توطئه‌های پیدا و پنهان انگلیس در ایران گفت: اقدام چند روز گذشته سفیر این کشور و دخالت آشکار در آشوب‌های اخیر حجت را بر همگان تمام کرد و باید دستگاه دیپلماسی کشور هرچه سریع‌تر مقدمات اخراج این عنصر نامطلوب را فراهم کند.

وی با اظهار تاسف از سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی افزود: هر چند این حادثه تلخ، شیرینی موشک باران پایگاه آمریکا و حضور میلیونی مردم در تشییع وتدفین سردار شهید سلیمانی را اندکی تلخ کرد اما نباید به دستاویزی برای توطئه و تخریب سپاه پاسداران تبدیل شود.

گرامیداشت سالروز شهادت نواب صفوی ،هفته شوراهای  آموزش و پرورش و دعوت از شهروندان جهت کمک به سیل‌زدگان جنوب کشور از دیگر سخنان امام جمعه مشگین‌شهر بود.

نظر شما