شناسهٔ خبر: 37659574 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:

ایران، امن‌ترین کشور خاورمیانه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: به هیچ وجه نه کوتاه خواهیم آمد و نه اجازه می‌دهیم که به میزبانی تیم‌های ایرانی خدشه وارد کنند.

صاحب‌خبر -
ایران، امن‌ترین کشور خاورمیانهبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از باشگاه پرسپولیس؛ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در خاورمیانه و غرب آسیا هیچ جا امن‌تر از ایران نیست، به هیچ وجه نه کوتاه خواهیم آمد و نه اجازه می‌دهیم که به میزبانی تیم‌های ایرانی خدشه وارد کنند.
محمد حسن انصاری فرد افزود: ایران تاکنون با امنیت کامل، از تیم‌های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کرده است. 
وی گفت: برگزاری باشکوه فینال لیگ قهرمانان آسیا که با همکاری همه مسئولان انجام شد و تحسین‌ای اف سی در مراسم اخیر قرعه کشی لیگ قهرمانان را به همراه داشت شاهدی بر این مدعاست. به هیچ وجه نه کوتاه خواهیم آمد و نه اجازه می‌دهیم که به میزبانی تیم‌های ایرانی خدشه وارد کنند.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، ادامه داد: نمی‌دانم که این جوسازی برخی در کویت تا چه حد صحت دارد، ولی اگر صحت داشته باشد و ما کوتاه بیاییم و آن‌ها بگویند در ایران بازی نمی‌کنیم اشتباه بزرگی است. 
انصاری فرد افزود: یک روز مقابل عربستانی‌ها کوتاه آمدیم و الان هم اگر در مقابل بازی استقلال کوتاه بیاییم، فردا این موضوع گریبان پرسپولیس و تیم‌های دیگر را هم می‌گیرد. باید جلوی این موضوع بایستیم و اجازه ندهیم که کشور‌های دیگر از طریق فوتبال و به بهانه‌های واهی امنیت کشور را زیر سوال ببرند.
وی تاکید کرد: در خاورمیانه و غرب آسیا هیچ جا امن‌تر از ایران نیست. وزیر ورزش هم تضامین لازم را به AFC اعلام کرده و ما هم در باشگاه پرسپولیس پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم. قویا باید جلوی این مسائل ایستاد.
انصاری فرد، گفت: پرسپولیس در همان سالی که به فینال آسیا رفت متاسفانه بازی‌های زیادی را در کشور ثالث انجام داد. بازیکنان تیم خسته شدند و چند بازی در مراحل حذفی در کشور‌های دیگر انجام شد و تیم از حمایت هواداران خود محروم شد. 
وی افزود: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و امنیت کامل در ایران برقرار است و باید جلوی شیطنت‌ها ایستادگی کرد و هوشیار بود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: این حق تیم‌های ایرانی است که از حضور تماشاگرانشان بهره ببرند. این راهی است برای تضعیف فوتبال ایران و جریانات سیاسی در آن دخیل است.
وی ادامه داد: بهتر است AFC به سابقه خوب ایران در برگزاری بازی‌های بین‌المللی نگاه کند و در برابر هرگونه جوسازی و ادعا‌ها و درخواست‌های غیرواقعی بایستد.

نظر شما