شناسهٔ خبر: 37659563 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب نماز جمعه کرج:

حضور پرشور مردم در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی پیمان متسحکم با رهبری و انقلاب بود

امام جمعه کرج: در خطبه‌های امروز نماز جمعه حضور پرشور مردم در تشییع پیکر سردار رشید اسلام شهید سپهبد سلیمانی را پیمان مستحکم ملت با رهبری و انقلاب دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز البرز، امام جمعه کرج گفت: در سال‌های بعد از انقلاب و به خصوص در یک دهه آخر، ایران همواره مورد حملات چندضلعی دشمنان قرار گرفته است و در سال های اخیر بی سابقه ترین جنگ اقتصادی به ایران تحمیل شده است.
آیت الله حسینی همدانی افزود: دشمنان از طریق رسانه و هنر سنگین ترین جنگ روایت ها را برای تحریف وقایع به کار گرفتند و سنگین ترین جنگ نیابتی و جنگ دیپلماتیک و سیاسی را برای شکستن محور مقاومت استفاده کردند.
وی در ادامه اضافه کرد: تاکنون تمامی راهبردهای استکبار و آمریکا شکست خورده و در تمام این ها غلبه راهبردی با ایران بوده است و هر روز که گذشت در دنیا قوی‌تر شدیم و از سوی دیگر آمریکا به انزوا رفته است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شکست‌های نظامی آمریکا و اسرائیل در برابر ایران در سطح منطقه مانند حمله پهبادی حزب الله به مناطق استراتژیک رژیم اسرائیل و حمله به کشتی های نفتکش امارات یا حمله به تأسیسات آرام کو از جمله مواردی بود که دشمن را در منطقه دچار ضعف کرد.
خطیب جمعه کرج افزود: یکی از اهداف اصلی دشمنان بیشتر کردن فشار اقتصادی و تحریم ها است و با تحریک افکار مردمی در برابر نظام به ویژه در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی با ایجاد تفرقه و تحریم های اقتصادی می خواهند نظام را مجبور به پذیرش سازش و مذاکره مجدد با آمریکا کنند.
آیت الله حسینی همدانی در ادامه سخنان خود گفت: امروز گفتمان مقاومت همه منطقه غرب آسیا را پوشش داده است و در داخل کشور بر علیه غرب اتفاق گفتمانی وجود دارد به طوریکه در سطح کشور و در سطح منطقه گفتمان مقاومت بر گفتمان سازش غلبه دارد و پیروز بوده است.
امام جمعه کرج ادامه داد: در ابتدا گفتید که با برجام تمامی تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران لغو می‌شود، آن روز تذکر دادیم که با مکانیزم ماشه چه می کنید؟ اروپایی‌ها وقاحت شان به آن جا رسیده است که توافق مورد نظر ترامپ را به جای برجام پیشنهاد می دهند یعنی همین برجامی را که هیچ دستاوردی برای ما نداشته را هم قبول ندارند و مطالبه بیشتری می‌کنند.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به هجمه هایی که به شورای نگهبان می‌شود نیز گفت: اگر کسی بگوید من نظر شورای نگهبان را قبول ندارم او طاغوت است. البته ممکن است که خطاهایی صورت بگیرد ولی راه آن را قانون مشخص کرده است.
امام جمعه کرج افزود: باید از راه قانونی برخورد کرد و نتایج اعلام شده از طرف شورای نگهبان را ببینند متوجه می شوند که برخوردها جناحی نبوده و افراد مختلفی از طیف های مختلف رد و یا تائید صلاحیت شده اند اگر فردی هم رد صلاحیت شده است حتما مدارکی وجود دارد که به خود آنها هم اعلام می کنند که به چه دلیل رد صلاحیت شده اند و دستگاه قضایی هم آنها را از شورای نگهبان بخواهد.
آیت الله حسینی همدانی گفت: بارها گفته ایم که به جوانان داخل استان میدان بدهید و بگذارید استان روی پای خود بایستد از نیروهای داخلی استفاده کنید و بگذارید همین جوان ها این استان را بهار و گلستان کنند، بچه های ما در این استان ریشه دارند و مسؤولان باید اجازه دهند تا جوانان خود را نشان دهند.

نظر شما