شناسهٔ خبر: 37659538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه یاسوج:

هرگونه فتنه‌انگیزی منجر به تضعیف روحیه سپاه محکوم است

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» گفت: هرگونه فتنه‌انگیزی که منجر به تضعیف روحیه سپاه شود محکوم و همراهی با دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با بیان اینکه خداوند در مورد شهدا می‌فرماید که شهید مثل آب است هم حیات دارد و هم حیات می‌بخشد، اظهار داشت: امروز دیدیم که خون شهید سلیمانی چه اقتدار و شکوهی به جامعه اسلامی بخشید، شکوهی که برای دشمنان بهت‌آور و رعب‌آور و برای دوستان افتخار‌آفرین بود.

وی با تاکید بر اینکه خون شهید سلیمانی چشم‌های غبار‌آلود را پاک کرد و آثار و برکاتش روز به روز روشن می‌شود، افزود: یکی از مهم‌ترین برکات خون شهید سلیمانی، شکستن هیمنه استکبار جهانی یعنی آمریکا بود زیرا وقتی موشک سپاه غرش کرد و پایگاه آمریکا را در هم کوبید، هیمنه این رژیم جنایتکار در هم فروریخته شد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به سقوط هواپیمای اکراینی، گفت: عامل اصلی سقوط هواپیما را آمریکا می‌دانیم و این آمریکا است که باید پاسخ دهد نه نیروهای مسلح ما؛ بنابراین هرگونه فتنه‌انگیزی که منجر به تضعیف روحیه سپاه شود محکوم و همراهی با دشمن است.

حسینی عنوان کرد: به کوری چشم دشمنان این نظام و نیروهای جان بر کف این انقلاب و سپاه، نزد مردم هر روز قوی‌تر می‌شوند و ما هرگز  عزت‌مان را تضعیف نمی‌کنیم.

امام جمعه جدید یاسوج در پایان ضمن تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: به فرمان ولایت مامور خدمت هستیم و برای اعتلای معنوی، اخلاقی، فرهنگی، سیاسی، علمی و شکوفایی شهر و استان‌مان تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما