شناسهٔ خبر: 37659497 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سرآسیایی: ۹۰ دقیقه با بلندگوی دستی به ما فحاشی کردند

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: تماشاگران شاهین بوشهر ۹۰ دقیقه با بلندگوی دستی فحاشی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته هفدهم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی از نظر کیفی خوب نبود. آنقدر مسائل حاشیه‌ای در مسائل فنی دخیل شد که شرایط بازی خیلی تغییر کرد.

*در این مسابقه خلعتبری، صادقی و آقاجانپور را در اختیار نداشتیم و با توجه به اینکه چند بازیکن از تیم جدا شده بودند، دستمان برای این دیدار خالی بود.

*اتفاقاتی رخ داد که شرایط فنی را آنقدر تحت تاثیر قرار داد که بازی از وضعیت فنی خارج شد. باعث تاسف است که بگویم چنین اتفاقاتی رخ داد.

*تعریف زیادی از مردم بوشهر شنیده بودم اما مسائلی که در این بازی رخ داد اصلا زیبنده مردم خوب بوشهر نبود.

*قطعا کارشناسان در مورد اخراج بازیکن شاهین نظر خواهند داد. کارت زرد دوم که به بازیکن شاهین داده شد، درست بود و نمی‌دانم چه شد که این اتفاقات رخ داد و تیم بیرون آمد. این مسائل در لیگ دسته سه هم رخ نمی‌دهد.

*متاسفم که ۹۰ دقیقه با بلندگوی دستی فحاشی کردند. مگر می‌شود ۹۰ دقیقه با بلندگو این همه فحاشی؟ این برایم علامت سوال بزرگی است.

*شاهین بعد از ۱۰ نفره شدن دفاع محض کرد و کاش حریف ۱۰ نفره نمی‌شد. برای شاهین بوشهر آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم شرایط بهتری پیدا کند.

*این تیم بازیکنان بدی ندارد و فکر می‌کنم این مسائل باعث شده تیم شاهین مسیر را اشتباه برود.

*به هر حال وضعیت تیم شاهین حساس است و امتیاز از دست داده و ما هم در این شرایط بوده‌ایم و امتیاز‌های زیادی از دست داده‌ایم. اما این رفتار‌ها به جایی نمی‌رسد.

*گل‌محمدی مربی بسیار فنی و دوست داشتنی است و مربی محبوبی در مشهد بود؛ اما در خصوص اتفاقات اخیر باید مدیران باشگاه در موردش صحبت کنند.

*ما دچار سکته و شکستگی کوچکی شدیم، زیرا این تیم خانه گل‌محمدی است و او هم مردم مشهد را دوست دارد، اما شرایطی که رقم خورد به باشگاه لطمه زد.

*ما یک بازه زمانی را از دست دادیم و از آن مهم‌تر اینکه خود گل‌محمدی را از دست دادیم.

*دو بازی آسیایی داریم از نظر بازیکن شاید دست و بال مان خالی شده است، اما برای دفاع از اعتبار پرچم ایران تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما