شناسهٔ خبر: 37659404 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بوکس احمد کومرت|

انصراف حریف مقصودی/ مسلم هم با یک برد فینالیست شد

در چارچوب مسابقات جام احمد کومرت، نماینده ترکیه در نیمه نهایی حاضر به مبارزه کردن مقال نماینده کشورمان نشد و با این ترتیب مقصودی با یک پیروزی به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز (جمعه) در چهارمین روز از رقابت‌های مسابقات بوکس احمد کومرت که به میزبانی کشور ترکیه در حال پیگیری است، نمایندگان کشورمان قرار است به مصاف حریفان خود بروند.

در چارچوب این رقابت‌ها، مسلم مقصودی در وزن ۶۹ کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان که روز گذشته موفق به شکست نماینده مغولستان شده بود، قرار بود امروزدر نیمه نهایی به مصاف نماینده ترکیه برود، اما با توجه به انصراف این بوکسور، مقصودی با یک پیرزی به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

ضمن اینکه روز گذشته نیز، احسان روزبهانی ابتدا نماینده سومالی را شکست داد و در دومین مبارزه پس از شکست نماینده آذربایجان با صلاحدید کادرفنی حاضر به مبارزه کردن در نیمه نهایی نشد و به همین دلیل طوفان شریفی در وزن ۹۱ کیلوگرم کشورمان به علت انصراف کاپیتان تیم ملی از ادامه مسابقات با یک پیروزی وی نیز به فینال مسابقات راه یافت.

لازم به یادآوری است، روز (چهارشنبه) اشکان رضایی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل الجزایر از گردونه رقابت‌ها حذف شد و سیدشاهین موسوی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان در دیدار مقابل مغولستان بازی را واگذار کرد و از ادامه رقابت‌ها کنار رفت. روز گذشته (چهارشنبه) سجاد کاظم‌زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم در دور اول مقابل بوکسور قزاقستانی قرار گرفت، اما در نهایت مقابل این بوکسور قزاق بازی را واگذار کرد.

ضمن اینکه امید احمدی صفا نماینده وزن ۵۲ کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف نماینده آذربایجان رفت و با شکست حریف خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت، احمدی صفا با اولین پیروزی مدال برنز خود را قطعی کرد. امروز (جمعه) احمدی صفا در نیمه نهایی با نماینده ترکیه مبارزه خواهد کرد.

حسین دانشور نماینده وزن منهای ۸۱ کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین مبارزه موفق شد نماینده مغولستان را شکست دهد.

دانیال شه‌بخش بوکسور نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران، در مبارزه مقابل نماینده مراکش موفق شد گام نخست را محکم بردارد.

علی جمالی نماینده نماینده وزن ۹۱+ کیلوگرم کشورمان نیز روز گذشته در نخستین مبارزه به مصاف اوگور ایدیمیر از ترکیه رفت، اما بوکسور حریف در ادامه مبارزه به دلیل آسیب دیدگی حاضر به مبارزه نشد و آخرین نماینده کشورمان به پیروزی کار خود را آغاز کرد.

امروز در ادامه این رقابت‌ها سایر ملی پوشان کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

۵۲ کیلوگرم: امید احمدی صفا با سامت از ترکیه
۵۷ کیلوگرم: دانیال شه‌بخش با ساماتالی از قزاقستان
۸۱ کیلوگرم: حسین دانشور با مهمت نادر از ترکیه
۹۱+ کیلوگرم: علی جمالی با ایشیک از ترکیه

نظر شما