شناسهٔ خبر: 37659388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسائل فنی درگیر مسائل حاشیه‌ای شد تا بازی از روند خود خارج شود

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت:بازی از لحاظ کیفی مشکی نداشت، اما مسائل فنی درگیر مسائل حاشیه‌ای شد تا بازی از روند خود خارج شود.

صاحب‌خبر -

التهابات درون زمین شرایط بازی را تغییر دادبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو پس از تساوی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد:بازی از لحاظ کیفی مشکی نداشت، اما مسائل فنی درگیر مسائل حاشیه‌ای شد تا بازی از روند خود خارج شود.

او افزود: ۲۰ دقیقه اول بازی خوب بود دو تیم شرایط خوبی داشتند و ما شروع خوبی داشتیم و ۲ -۳ موقعیت خوب خلق کردیم با توجه به اینکه بازیکنانی همچون صادقی، خلعتبری و آقاجان پور را نداشتیم و تعدادی از بازیکنانمان که در نیم فصل از تیم جدا شده بودند و دستمان تقریبا خالی بود.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو تصریح کرد:اتفاقات درون زمین بازی شرایط بازیرا تحت تاثیر قرار داد و روند داروی و فنی از شرایط خود خارج کرد، با توجه به خاطرات خوبی که با مردم بوشهر داشتم جای تاسف داشت. این اتفاقات بسیار ناراحت کننده بود و زیبنده مردم این شهر نبود.

سرآسیایی تاکید کرد:کارتی که در محوطه جریمه بازیکن شاهین داده شد درست بود و تصمیم داور اشتباه نبود. اتفاقت بعد از این کارت حتی در لیگ دسته سه هم نمی‌افتد.

او یادآور شد: ما شرایط شاهین بوشهر را درک می‌کنیم این مردم خون گرم و این تیم خوب  در بدجایی از جدول گیر کرده است، ولی نباید اینقدر شرایط فوتبال را نازیبا کنیم. اگرچه همه هواداران این کار را انجام نمی‌دادند، اما ۹۰ دقیقه با بلند گوی دستی ناسزا گفتن از قائده فوتبال و ورزش خارج است و قطعا تمام شرایط فنی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. برخی بازیکنان ما مات و مبهوت بودند از اتفاقاتی که رخ داد و برای من علامت سوال بزرگی است که چگونه همچین اتفاقی بیافتد و ما نتوانیم جلوگیری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بیان کرد: کاش آن اخراج اتفاق نمی افتاد و فوتبال از طراوت خودش خارج نمی شد و دو تیم مسیر خودشان را دنبال می کردند تا فوتبال بهتری را شاهد بودیم.امیدوارم صبر هواداران بوشهر بیشتر شود و این تیم را با انرژی بهتری حمایت کنند.

سرآسیایی عنوان کرد:شاهین بازیکنان خوبی دارد و به لحاظ فنی خوب است، اما فکر می‌کنم مسیر را اشتباه می‌رویم.

او در پاسخ به اظهارات یکی از خبرنگاران که از اشتباهات داوری علیه شاهین سخن گفت، بیان کرد: دو پنالتی ما مقابل سپاهان گرفته نشد و امتیازات زیادی از دست دادیم،، اما این رویه جز اعمال فشار به داور و اشتباهات بیشتر او و از بین بردن زیبایی فوتبال، به جایی نمی‌رسد.

سرمربی شهر خودرو با بیان اینکه در این مسابقه، مسیر فوتبال کاملاً عوض شد، گفت: شاهین اوایل مسابقه، پتانسیل خیلی خوبی در دفاع و ضدحمله داشت و ما هم فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم، اما دفاع کردن پشت محوطه جریمه روی عملکرد فنی بازی تأثیر گذاشت. بیشتر بازیکنان ما در شوک بودند و مسیری که بازی طی کرد، باعث شد که مسابقه طراوت خود را از دست بدهد.

سرآسیایی تصریح کرد: گل‌محمدی بسیار دوست‌داشتی، فنی و کاربلد است و در مشهد، فردی مقبول محسوب می‌شود. اتفاقات رخ داده مدیریتی هستد و مدیران باید پاسخگو باشند. آن‌ها در این باره صحبت کرده‌اند. تیم ما دچار شکستگی و سکته کوچکی شده است. چون زمانی برای ترمیم نقاط ضعف خود نداشتیم و بازیکنانی از جمع ما جدا شدند. اینجا خانه گل‌محمدی است و مردم مشهد او را دوست دارند. اتفاقاتی که افتاد، به باشگاه ما لطمه زد. چون ما بازه زمانی و نیز گل‌محمدی را از دست دادیم.

او با اشاره دوباره به اتفاقات این مسابقه، در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایطی که در بوشهر لحاظ شد، در هیچ جای دنیا نیست. ما دو بازی آسیایی داریم و تمرکز ما روی این دو مسابقه است. دست و بال تیم ما از بازیکن خالی شده، اما شک نکنید با تمام وجود برای اعتلای پرچم ایران و خراسان کار می‌کنیم و به لطف امام رضا (ع)، از این دو بازی پلی‌آف عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

 

نظر شما