شناسهٔ خبر: 37659364 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

انفجار

خبرنگار امور امنیت ملی آمریکا مستقر در واشنگتن دی سی گفت: ارتش آمریکا افشا کرده است که ۱۱ نظامی آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 "رایان براون"در ارتباط با شبکه خبری سی ان ان گفت: ارتش آمریکا افشا کرده است که ۱۱ نظامی آمریکایی در جریان حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی عین الاسد در غرب عراق زخمی شدند.

این گزارش درحالی است که پنتاگون پیشتر اعلام کرده بود هیچ یک از نظامیان آمریکایی کشته یا زخمی نشدند، اما گزارش‌هایی درباره ضربات مغزی خفیف برای ۱۱ نظامی آمریکایی منتشر شده است از جمله اینکه برخی از این نظامیان به اجبار باید برای درمان پیشرفته تراز عراق خارج می‌شدند.
 
هشت نفر از نظامیان آمریکایی برای درمان به پایگاه نظامی "لانشتول" در آلمان اعزام شدند و بقیه نظامیان هم به یک پایگاه در کویت اعزام شدند تا تحت مراقبت‌های پیشرفته تری قرار گیرند.
 
این گزارش در بحبوحه‌ی پرسش‌های مداوم درباره حمله موشکی ایران، حمله علیه سردار قاسم سلیمانی و میزان شفافیت آمریکا منتشر شده است. ارتش آمریکا ابتدا این آمار را افشا نکرده است. درحالیکه این گزارش‌ها منتشر شد، اما ارتش آمریکا همچنان از افشای حقایق خودداری می‌کند.
 
گزارش اولیه ارتش آمریکا مبنی بر کشته و زخمی نشدن هیچ یک از نظامیان آمریکایی نقش مهمی در تصمیم رئیس جمهور ترامپ برای انتقام نگرفتن از حمله ایران داشت!
 
سانسور شدید امریکا درباره تلفات و خسارات سنگین پایگاه عین الاسد در حمله موشکی ایران هم نتوانست مانع انتشار تصاویر خرابی ها شود. هر روز خبرهای بیشتری از ابعاد و دامنه گسترده سیلی سپاه درز پیدا میکند. 8 روز بعد از حمله موشکی سپاه، پدر یکی از نظامیان آمریکایی مستقر در پایگاه عین الاسد، در گفتگوی تلفنی با واشنگتن ژورنال، از بی اطلاعی از سرنوشت فرزندش گفت.
 
بامداد روز چهارشنبه هجدهم دی‌98 تعداد ۱۳ فروند موشک بالستیک به‌سمت پایگاه ارتش آمریکا در عین الاسد واقع درغربی ترین نقطه استان الانبار در عملیاتی با نام شهید سلیمانی و با رمز یا زهرا (س) شلیک شد.

برچسب‌ها:

نظر شما