شناسهٔ خبر: 37658995 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امروز؛

مسابقات لیگ برتر تیراندازی با معرفی نفرات برتر برگزار شد

رقابتهای لیگ برتر تیراندازی آقایان و بانوان با حضور نایب رییس کمیته ملی المپیک با معرفی تیم و نفرات برتر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این رقابتها امروز 27 دیماه با حضور دکتر فضل الله باقرزاده نایب رییس کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون شمشیربازی، مهرافزا منوچهری رییس کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی و معاونین و مدیران محیط زیست کشور در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در هفته ششم لیگ برتر تیراندازی بانوان که به میزبانی ساچمه بیژن پیگیری شد در رشته تفنگ و تپانچه بادی تیم های، مقاومت و ساچمه بیژن با شکست تیم های هیات خراسان رضوی و شهرداری قزوین به پیروزی رسیدند. در این هفته تیم هیات قم در قرعه استراحت به سر می برد.

با برگزاری فینال رشته تپانچه بادی، درسا عرب شاهی از مقاومت، زینب طوماری از شهرداری و گلنوش سبقت الهی از ساچمه بیژن به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در رشته تفنگ بادی نیز، آرمینا صادقیان از ساچمه بیژن، نجمه خدمتی از مقاومت و فاطمه امینی از شهرداری قزوین به ترتیب در مکان های اول تا سوم ایستادند.

همزمان با این رقابتها هفته هشتم لیگ برتر تیراندازی آقایان نیز به میزبانی شهرداری اردبیل برگزار شد که در رشته تفنگ بادی، تیم‌های زائر، نزاجا، ساچمه بیژن در مقابل تیم‌های مقاومت، شرکت ملی حفاری و شهرداری اردبیل به پیروزی رسیدند. در این هفته تیم فولاد مبارکه سپاهان در قرعه استراحت به سر می برد.

در رشته تپانچه بادی نیز، تیم های نزاجا، مقاومت و ساچمه بیژن در برایر تیم های شرکت ملی حفاری، زائر و شهرداری اردبیل پیروز شدند.

در فینال رشته تفنگ بادی، حسین باقری و امیر محمد نکونام هر دو از نزاجا اول و دوم شدند و محمد حسین کریمی از زائر سوم شد.

در رشته تپانچه بادی نیز، جواد فروغی از مقاومت اول شد و سجاد پورحسینی از ساچمه بیژن و محمد رسول عفتی از مقاومت به ترتیب دوم و سوم شدند.

این رقابتها امروز از طریق رادیو ورزش، شبکه سحر پوشش داده شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما