شناسهٔ خبر: 37658886 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزت و استقلال نظام را رقم زد

امام جمعه شهرستان شوش گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل با خون خود عزت، استقلال و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زده و پشتیبان آن بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمد امام امام جمعه شوش با بیان اینکه مردم مسلمان ایران باید از ارتش و سپاه حمایت کنند و تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نگیرند گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل با خون خود عزت، استقلال و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زده و پشتیبان آن بوده است.

او با اشاره به سقوط هواپیمای مسافری بیان داشت: سپاه با صراحت و صداقت اعلام کرد که سقوط هواپیمای مسافری یک خطای انسانی بوده و قول مساعد دادند با تحقیقات گسترده‌تر و به‌روز رسانی تجهیزات هرگز این خطا تکرار نشود.

حجت الاسلام امام عنوان کرد: حضور میلیون‌ها ایرانی در تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، سیلی محکم برای دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نماد وحدت ملت بود و در حقیقت خط جدید مقاومت و گفتمان مقاومت را در داخل و خارج از کشور نهادینه کرد.

امام جمعه شوش ادامه داد: سقوط هواپیما کام ملت ایران را تلخ کرد و تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و دشمنان داخلی و خارجی در این حادثه به دنبال سو استفاده و بر هم زدن وحدت ملی و انتقام از سپاه پاسداران بودند که با بصریت و آگاهی مردم همیشه در صحنه در این عرصه نیز ناکام ماندند.

انتهای پیام/م

نظر شما