شناسهٔ خبر: 37658779 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

توقف شهرخودرو مقابل قعرنشین

تهران- ایرنا- تیم فوتبال شهرخودرو در دیدار خارج از خانه مقابل شاهین شهرداری بوشهر که در قعرجدول قرار دارد با تساوی بدون گل متوقف شد.

صاحب‌خبر -

لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران پس از حدود یک ماه تعطیلی از امروز (جمعه) با دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و شهرخودرو مشهد از سر گرفته شد که این دیدار با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

قضاوت این دیدار که در ورزشگاه شهیدنادر مهدوی شهر بوشهر برگزار شد را «سیدعلی‌اصغر مومنی» برعهده داشت.

این دیدار در حالی آغاز شد که شهرخودرو پس از جدایی پرحرف و حدیث «یحیی گل‌محمدی» و حضور او در پرسپولیس، «مجتبی سرآسیابری» را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد.

در نیمه نخست بیشتر دقایق بازی در اختیار میهمان بود اما این تیم نتوانست به گل دست یابد.

در دقیقه ۲۹ «حسین مالکی» بازیکن شهرداری با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار تیمش دشوار شود.

هرچند در اکثر دقایق، توپ در اختیار شهرخودرو بود اما این تیم نتوانست فرصت چندانی برای گلزنی ایجاد کند برابر حریف ۱۰ نفره خود به تساوی رضایت داد.

بهترین فرصت گلزنی این بازی در دقیقه ۹۰ برای میزبان به دست آمد که ضربه «اسماعیل شریفات» مهاجم باتجربه شاهین با بدشانسی به دیرک دروازه میهمان برخورد کرد.

شهرخودرو با این تساوی به امتیاز ۲۹ رسید تا همچنان در رتبه ششم باشد و شاهین با هفت امتیاز در رتبه شانزدهم و آخر جدول ماندگار شد.

ترکیب شاهین

ماکسیم کویلیتایا، مرتضی غلامعلی‌تبار، بهروز نوروزی‌فرد، حسن نجفی، سید ابوالفضل رزاق‌پور، میثم دورقی، دانیال مومنی(سلمان بحرانی)، امیرحسین موسی‌زاده، حسین مالکی، اسماعیل شریفات و بهمن سالاری (سجاد حیدری مقدم)

ترکیب شهرخودرو

سیدمهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی(محمد محمدزاده)، میلاد سرلک، سعید صادقی، کارلوس آلبرتو (روح‌الله سیف‌اللهی)، امین قاسمی‌نژاد، مرتضی خراسانی و حسین مهربان

نظر شما