شناسهٔ خبر: 37658778 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

100 شرکت موفق دنیا کدام‌اند؟/ شرکت‌های اپل، مایکروسافت و آمازون در صدر موفق‌ترین‌ها

شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا هستند که عملکرد بسیار خوبی دارند و توانسته‌اند درآمد و سود خوبی کسب کنند. شرکت‌های اپل، مایکروسافت، آمازون، آلفابت، برکشایر هاتاوی، فیس‌بوک، علی‌بابا و تنسنت از موفق‌ترین شرکت‌های جهان‌اند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| مژده اصغرزاده- شرکت‌های زیادی در سراسر جهان هستند که آن‌قدر خوب عمل می‌کنند که نام‌شان همیشه در صدر بهترین کمپانی‌های جهان قرار می‌گیرد. این شرکت‌ها با عملکرد عالی و درآمدهای گزاف به صورت بین‌المللی فعالیت می‌کنند. شرکت‌های مرتبط با تکنولوژی و خرید و فروش آنلاین در بالای این فهرست جای گرفته‌اند.

 

طبق گزارش Ceoworld، اپل با ارزشی حدود 961 میلیارد دلار بهترین کمپانی سال 2019 شناخته شد. شرکت مایکروسافت با ارزش 946 میلیارد دلار و آمازون با 916 میلیارد دلار به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

شرکت‌های آلفابت (گوگل)، برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway)، فیس‌بوک، علی‌بابا، تنسنت (Tencent)، جی‌پی مورگان (JPMorgan) و جانسون اند جانسون رتبه‌های سوم تا دهم بهترین شرکت‌های دنیا را از آن خود کرده‌اند. لیست این شرکت‌ها متشکل از 100 شرکت است که بیشترین تعداد شرکت‌ها یعنی 54 تای آن مربوط به شرکت‌های آمریکایی، 12 شرکت چینی و پنج شرکت انگلیسی است.

 

کشورهای دیگری که کمپانی‌های موفقی دارند سوئیس، هلند، لهستان و فرانسه هستند که هر کدام سه شرکت با عملکرد عالی دارند. کشورهای ژاپن، ایرلند، هند، هنگ‌کنگ، آلمان و کانادا هر کدام 2 کمپانی و تایوان، اسپانیا، کره‌جنوبی، آفریقای مرکزی، عربستان، دانمارک، بلژیک و استرالیا هر کدام یک شرکت بسیار موفق و مطرح در سطح جهان دارند.

 

شرکت های موفق

شرکت ها

شرکت های موفق

شرکت های موفق

شرکت های موفق

شرکت های موفق

شرکت های موفق

شرکت های موفق

 

 

 

نظر شما