شناسهٔ خبر: 37658653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سپاه پاسداران در طول ۴ دهه انقلاب مدافع نظام و حافظ امنیت بوده است

امام‌جمعه اسفراین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 4 دهه انقلاب مدافع نظام و حافظ امنیت بوده و تاآخرین‌نفس از میهن اسلامی پاسداری خواهد کرد و هیچ‌وقت اجازه شیطنت به دشمنان در خاک ایران اسلامی را نمی‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوی الهی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز میهن اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه هواپیمایی اظهار کرد: شهادت این سردار باعث اتحاد و انسجام مردم شد و آمریکای جنایتکار پس‌ازاین ترور به‌سختی ضربه خورد.

وی گفت: به دنبال مطالبات میلیونی مردم ایران سپاه مقتدر ایران اسلامی اقتدار و هیبت استکبار جهانی و دولت جنایتکار آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم را در هم شکست و به جهانیان ثابت کرد که جواب جنگ‌افروزی آمریکا و ایادی‌اش را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

امام‌جمعه اسفراین در ادامه ضمن قدردانی از خدمات بسیار ارزنده سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴ دهه انقلاب مدافع نظام و حافظ امنیت بوده و تاآخرین‌نفس از میهن اسلامی پاسداری خواهد کرد و هیچ‌وقت اجازه شیطنت به دشمنان در خاک ایران اسلامی را نمی‌دهد.

محمدیان با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از چگونگی ثبت‌نام افراد برای نامزدی انتخابات گلایه کرد و افزود: چرا باید قانون این‌قدر نقص داشته باشد که برای یک کرسی بسیار مهم در نظام هر کس بتواند نامزد شود و وقت هیئت نظارت و شورای نگهبان برای تأیید صلاحیت آنان گرفته شود و رد صلاحیت افراد را برای نظام پیراهن عثمان درست کنند.

وی گفت: هیئت نظارت و شورای نگهبان ضمن بررسی دقیق صلاحیت افراد بایستی طوری عمل کند که به اصل مشارکت حداکثری در انتخابات لطمه‌ای وارد نشود و در رد صلاحیت‌ها نیز از اسلام مایه نگذارند تا باعث تفرقه و دلسردی مردم شود.

نمازگزاران اسفراینی با برپایی راهپیمایی ضد استکباری اقدام ناجوانمردانه ترور سردار میهن اسلامی را محکوم کردند و حمایت همه‌جانبه خود را از جان‌برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما