شناسهٔ خبر: 37658402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

زارعی: امیدوارم پیشرفت ورزش استان تداوم داشته باشد

علی ساقی

معاون سابق توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امیدوارم بعد از من و با حضور معاونین جدید، شاهد تداوم پیشرفت ورزش استان باشیم.

صاحب‌خبر -

امیر زارعی در مراسم تودیع و معارفه معاونین اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی که ظهر پنجشنبه در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در عرصه ورزش استان رخ داد، مدیون همت مسئولین، دست اندرکاران و بازوان اداره کل بود. بدون شک جایگاه‌هایی که در ورزش قهرمانی، بانوان، همگانی و همچنین رتبه‌ها و سکوهای ملی و بین‌المللی که به دست آمد، حاصل همکاری و هم‌فکری همگانی بود.

وی ادامه داد: در سه سالی که در جایگاه معاونت ورزشی حضور داشتم، سعی کردم مشکلات حوزه ورزش در استان را بررسی و پیگیری کنم.

معاون سابق توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: سعی کردیم رفاقت و دوستی بین هیئت‌های ورزشی و اداره کل را تقویت کنیم. خوشحالم که توانستم با دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف تعامل داشته باشم.

زارعی تصریح کرد: افتخارات بسیار خوبی را در حوزه ورزش همگانی کسب کردیم. جایگاه ورزش بانوان و هیئت‌های ورزشی در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته‌است. امیدواریم که موفقیت‌ها، تلاش‌ها و وضعیت خوب ورزش استان تداوم داشته باشد.

همچنین غلام‌حسن اصغری، معاون جدید توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: در لایحه پیشنهادی بودجه 99 و در فصل ورزش، 7.3 درصد رشد، پیش‌بینی شده اما در خصوص اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان کشور 23 درصد رشد هزینه‌ای و 10 درصد کاهش سرمایه‌ای مطرح شده است.

وی ادامه داد: توجه ویژه‌ای به مسائل رفاهی، شور و اشتیاق پرسنل خواهم‌داشت. زمانی می‌توانم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهم که ارزیابی خوبی از پرسنل داشته باشم. نمی‌توان ارزشیابی نامطلوب و ناقصی داشت و ادعا کرد که عملکرد خوبی داشته‌ایم.

اصغری یادآور شد: وظیفه ما پشتیبانی است و باید بتوانیم آن را به درستی انجام دهیم تا خروجی آن موفقیت ورزش در استان و هیئت‌های ورزشی باشد. امیدوارم با کمک همکاران از ورزش استان پشتیبانی کنیم.

انتهای پیام

نظر شما